یارانه حمایتی راه‌اندازی ۳ پژوهشکده در دانشگاه ایلام افزایش یابد

یارانه حمایتی راه‌اندازی 3 پژوهشکده در دانشگاه ایلام افزایش یابد

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه ایلام گفت: یارانه حمایتی برای راه اندازی ۳ پژوهشکده در دانشگاه ایلام افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمدعلی اکبری امروز در نشست با معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در دانشگاه ایلام، اظهار داشت: برای حمایت از واحدهای فناوری باید حلقه بین دانشگاه، مرکز رشد و پارک علم فناوری و بنیاد نخبگان تکمیل شود.

وی افزود: یارانه حمایتی و کمک به راه‌اندازی سه پژوهشکده منطقه‌ای گیاهان دارویی و تأمین اعتبار چند طرح هدفمند و معطوف به حل مسائل استانی، منطقه‌ای وملی در ایلام افزایش یابد.

علی‌اکبری تصریح کرد: کارآفرینی و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان از ارزش‌ها و برنامه‌های محوری ما در دانشگاه ایلام است و ما آمادگی لازم برای همکاری همه‌جانبه در این زمینه‌داریم.

رئیس دانشگاه ایلام عنوان کرد: در استان ایلام 35 واحد دانشگاهی و 43 هزار دانشجو وجود دارد که با توجه به جمعیت استان ایلام نسبت خوبی را در کشور داریم.

وی گفت: ما با تمام وجود از شرکت‌های دانش‌بنیان در استان حمایت و برای راه‌اندازی آنها استقبال می‌کنیم.

رئیس دانشگاه ایلام بابیان اینکه شاخص هیئت‌علمی در دانشگاه ایلام نسبت به دانشجو یک به 33 است، عنوان کرد: وضعیت اعضای هیئت‌علمی در دانشگاه ایلام رو به رشد است.

وی تصریح کرد: اعتبارات دانشگاهی در مراکز رشد محدود است و باید برای توسعه این مراکز و همچنین تکمیل آزمایشگاه مرکزی و تجهیز مساعدت‌های لازم از طرف مسئولان انجام شود.

علی‌اکبری خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته اعطای فرصت‌های مطالعاتی به اعضای هیئت‌علمی در دانشگاه ایلام متوقف‌شده بود اما خوشبختانه امسال در این دانشگاه دو فرصت مطالعاتی تعریف‌شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon