آمادگی «نهاد کتابخانه‌های عمومی» برای حمایت از آثار مکتوب با موضوع شهدای انقلاب

آمادگی «نهاد کتابخانه‌های عمومی» برای حمایت از آثار مکتوب با موضوع شهدای انقلاب

خبرگزاری تسنیم: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور آمادگی خود را برای حمایت از آثار مکتوب با هدف معرفی، ترویج و تبیین منظومه معارف شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای هفتم تیر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ علیرضا مختارپور طی یادداشتی از اعلام آمادگی این نهاد برای حمایت از آثار مکتوبی که با هدف معرفی، ترویج و تبیین منظومه معارف شهدای انقلاب اسلامی در محورهای بیان شده از سوی مقام معظم رهبری تولید می‌شود، خبر داد. متن کامل این یادداشت در ادامه آمده است:

«بسمه تعالی

با توجه به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مد‌ ظله العالی در دیدار با خانواده‌های شهدای هفتم تیر در دهم ماه مبارک رمضان سال جاری و تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت ماجرای هفتم تیر و حوادث مشابه برای چهره‌نگاری شهدای گرانقدر این حوادث و تأکید بر بهره‌گیری از جناح فرهنگی مؤمن انقلابی مردمی خودجوش، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور آمادگی خود را برای حمایت از آثار مکتوبی که با هدف معرفی و ترویج و تبیین منظومه معارف شهدای انقلاب اسلامی در محورهای بیان شده از سوی مقام معظم رهبری تولید می‌شود، اعلام می‌دارد.

امید است با همت و اراده جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در دوره زمانی یک ساله تا هفتم تیر سال 1395 آثار ارزشمند و تأثیرگذاری برای مخاطبین در گروه‌های سنی و اجتماعی مختلف تدوین شود. نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خود را موظف و متعهد به حمایت از این نوع آثار می‌داند.»

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران