صادقی: برخی عوامل در مورد من خط می‌دهند و در تصمیمات کادرفنی استقلال تاثیرگذارند

صادقی: برخی عوامل در مورد من خط می‌دهند و در تصمیمات کادرفنی استقلال تاثیرگذارند

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم استقلال گفت: برخی عوامل هستند در مورد من خط و خطوط می‌دهند و در تصمیمات کادرفنی و مدیریت باشگاه تاثیرگذارند.

امیر حسین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم و حتی اگر قرارداد هم نداشتم بازهم به باشگاه استقلال می‌رفتم. به قراردادی که با باشگاه استقلال دارم پایبندم و تمایلی برای رفتن از استقلال ندارم. در حال حاضر منتظرم ببینم باشگاه در خصوص من چه تصمیمی می‌گیرد. قرار بود ظهر امروز نشستی در محل باشگاه داشته باشیم و به همین دلیل به باشگاه رفتم اما در باشگاه هیچ مقام مسئولی نبود که با او صحبت کنم و باشگاه را ترک کردم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در تمرینات تیم حضور پیدا نمی‌کند، اظهار داشت: در حال حاضر هیچکس از کادرفنی و باشگاه با من تماس نگرفته تا در تمرینات شرکت کنم وگرنه به تمرینات می‌رفتم.

مدافع استقلال در پاسخ به این پرسش که این بلاتکلیفی و رفتاری که می‌شود به معنی نخواستن توست، تصریح کرد: واقعا نمی‌دانم دلیل این رفتارها چیست.

صادقی در مورد اظهار نظر برخی مسئولان باشگاه استقلال که اعلام کرده‌اند هر باشگاهی صادقی را می‌خواهد باید از ما رضایتنامه بگیرد، تاکید کرد: هیچگاه اعلام نکرده‌ام می‌خواهم از استقلال بروم و هیچ باشگاهی هم تا این لحظه اعلام نکرده مرا می‌خواهد بنابراین نمی‌دانم بر چه مبنایی چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند. بازیکنی که قرارداد دارد اصلا نمی‌تواند حرف رفتن را بزند.

وی گفت: برخی عوامل هستند که به یکسری از رسانه‌ها در مورد من خط و خطوط می‌دهند و در تصمیمات کادرفنی و مدیریت باشگاه تاثیر گذارند اما من همچنان تابع تصمیمات کادرفنی و مدیریت باشگاه هستم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon