حوزه قضایی شهرستان رابر با کمبود نیرو مواجه است

حوزه قضایی شهرستان رابر با کمبود نیرو مواجه است

خبرگزاری تسنیم:رئیس حوزه قضایی رابر با اشاره به کمبود نیروی کار دادگاه گفت: حوزه قضایی رابر از دو نفر نیروی قضایی و ۱۱ نفر کارمند اداری تشکیل شده که با توجه به شرایط فوق از نظر نیروی اداری دادگاه رابر با مشکل مواجه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رابر، جوادطالبیان در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت یاد وخاطره شهید آیت الله دکتربهشتی و72تن از یاران ایشان و با تبریک هفته قوه قضائیه اظهار داشت: برقراری امنیت، حفظ نظم وجلوگیری از سلب آسایش عمومی وبرخورد قاطع با برهم زنندگان نظم عمومی  از مهمترین وظایف دستگاه قضا می‌باشد.

رئیس حوزه قضایی رابر با اشاره به اینکه بحث کتمان شهادت وشهادت کذب مجازات دنیوی واخروی دارد گفت:اینگونه اقدامات باعث تضییع حقوق مردم وجلوگیری از اجرای عدالت می‌شود .

طالبیان عنوان کرد: بیشترین جرائم در شهرستان رابر مربوط به پرونده‌های ضرب و جرح عمدی و نزاع‌های دسته‌جمعی است که می طلبد مردم هرچه بیشترازطریق تریبون نمازجمعه، رسانه‌ها به‌ویژه صداوسیما  با مجازات‌ها واثرات آن برروی اجتماع ومحیط خانواده ها آشناشوند چراکه ممکن است همین ضرب وجرحها منجربه پرداخت دیه شود.

رئیس حوزه قضایی رابر با تقدیر وتشکر از شوراهای حل اختلاف که سعی در ایجادصلح وسازش دارند از مردم خواست در صورت مراجعه به شورای حل اختلاف مساعدت لازم رابا اعضاء ودبیران داشته باشند.

طالبیان با اشاره به اینکه لذت بخشش بیشتر از انتقام ویا محکومیت طرف مقابل است از مردم خواستند حتی الامکان باطرف مقابل سازش نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کمبود نیروی کار دادگاه رابرگفت: حوزه قضایی رابر از دو نفر نیروی قضایی و 11 نفر کارمند اداری تشکیل شده  که با توجه به شرایط فوق از نظر نیروی اداری دادگاه رابر با مشکل مواجه است و اختصاص چند نیروی دیگر به این دادگاه امری ضروری به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon