استاندار کرمان با خانواده دو شهید مبارزه با مواد مخدر دیدار کرد

استاندار کرمان با خانواده دو شهید مبارزه با مواد مخدر دیدار کرد

خبرگزاری تسنیم: استاندار کرمان در روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با خانواده شهیدان فدایی و احمدی با حضور در منزلشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانو به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی شامگاه یکشنبه به همراه فرمانده نیروی انتظامی استان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جانشین ستاد مبارزه با مواد مخدر با خانواده شهیدان سرباز وظیفه محمدرضا فدایی و ستوان دوم حمیدرضا احمدی با حضور در منزلشان دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

سرباز وظیفه محمدرضا فدایی در 25 شهریور 49 در جیرفت متولد شد و در درگیری با قاچاقچیان و اشرار بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس در سن 21 سالگی در 15 اردیبهشت 1370 ، مصادف با 23 ماه مبارک رمضان دعوت حق را لبیک گفت.

ستوان دوم حمیدرضا احمدی در 7 اسفند 1352 در سیرجان متولد شد و در درگیری با قاچاقچیان و اشرار در ارتفاعات کفوتی بم در سن 32 سالگی در 23 آذر 84 به درجه شهادت نائل آمد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، استاندار کرمان و فرمانده نیروی انتظامی استان از خانواده شهیدان والامقام فدایی و احمدی به عنوان اسوه‌های ایثار، صبر و مقاومت تجلیل کرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon