شلیک ۸۰ موشک به مواضع نظامی عربستان در «نجران»

شلیک 80 موشک به مواضع نظامی عربستان در «نجران»

خبرگزاری تسنیم: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، مواضع نظامی ارتش سعودی را در منطقه نجران واقع در جنوب عربستان با شلیک ۸۰ موشک گراد هدف قرار دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری الیمن الیوم، ارتش یمن با پشتیبانی کمیته‌های مردمی مواضع نظامی عربستان را در منطقه نجران واقع در جنوب یمن هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش ارتش یمن بیش از 80 موشک به مواضع نظامی عربستان شلیک کرد.

در همین رابطه یک منبع نظامی به خبرگزاری رسمی یمن سبأ گفت، ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور مواضع نظامی «قرن خباش» نهوفه را در منطقه نجران هدف قرار دادند که بعد از آن این مواضع شاهد پرواز بالگردهای سعودی بود.

ورود 600 نظامی آموزش دیده از منطقه جازان عربستان به عدن

منابع نظامی وابسته به رئیس جمهور مستعفی یمن اعلام کردند که طی دو روز گذشته 600 نظامی که در پادگان‌های عربستان آموزش دیده بودند برای نبرد با کمیته‌های مردمی و ارتش یمن وارد عدن در جنوب این کشور شده‌اند. (جزئیات بیشتر خبر)

درگیری زمینی شدید ارتش یمن و نیروهای عربستان در نجران

ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور با حمله به کوه‌های «فواز» و مناطق اطراف آن به شدت با نظامیان عربستانی درگیر شدند که شبکه الیمن الیوم این درگیری‌ها را شدیدترین درگیری از زمان شروع عملیات نظامی در خاک عربستان خوانده است.

ادامه حملات گسترده جنگنده‌های سعودی به مناطق مختلف یمن

جنگنده‌های سعودی در ادامه حملات خود به مناطق مختلف یمن شب گذشته و صبح امروز دوشنبه استان‌های صعده، مأرب، حجه و عدن را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش این جنگنده‌ها فرودگاه مأرب، ساختمان سازمان راه در حجه و برخی از مناطق مسکونی را در استان‌های دیگر بمباران کردند.

نیاز فوری مجروحان حملات عربستان به اهدای خون

مرکز ملی انتقال خون یمن به دلیل نیاز روز افزون زخمی‌های حملات عربستان به فرآورده‌های خونی از شهروندان یمنی درخواست کرد تا برای نجات جان زخمی‌ها به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

این مرکز در بیانیه‌ای اعلام کرد به دلیل اینکه ساختمان و تجهیزات مرکز پزشکی در حملات عربستان آسیب دیده است، این مرکز به صورت موقت به بیمارستان جمهوری در پایتخت انتقال داده شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان