توسعه کشور بدون اطلاعات شفاف اقتصادی امکان‌پذیر نیست

توسعه کشور بدون اطلاعات شفاف اقتصادی امکان‌پذیر نیست

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: توسعه کشور بدون اطلاعات شفاف اقتصادی نه تنها نمی شود بلکه غیرقابل امکان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، محمد رضا پورابراهیمی در ویژه  برنامه ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در تالار دانشکده ادبیات دانشگاه پیرامون تبیین مسائل اقتصادی کشور، اظهار داشت: موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور از مذاکرات هسته ای مهمتر است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر همه مشکلات اقتصادی ما ناشی از وجود تحریم های ظالمانه حل شود تازه به اقتصاد بدون تحریم سال 90 می‌رسیم، افزود: مشکلات اقتصادی ما ریشه در درون ساختار اقتصادی کشور دارد.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه توافق هسته‌ای اگر به نتیجه برسد تنها 20 درصد از مشکلات اقتصادی ما را جبران می‌کند، خاطرنشان کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی بسیار مهمتر از مذاکرات هسته ای است که باید با جدیت پیگیری شود.

نائب رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه شفافیت اقتصادی در کشور امکان برنامه ریزی مناسب را ایجاد می‌کند، افزود: یکی از اقدامات مهم مجلس قانون ارائه اطلاعات اقتصادی همه فعالین اقتصادی در کشور است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توافق ما با سازمان امور مالیاتی کشور بر ایجاد سامانه جامع مالیاتی در کشور است، تصریح کرد: باید تا پایان سال 94 این سامانه ایجاد و تکمیل شود.

وی تاکید کرد: توسعه کشور بدون اطلاعات شفاف اقتصادی نه تنها نمی شود بلکه غیرقابل امکان است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon