هت‌تریک طلایی تفتیان و سومی نیادوست

هت‌تریک طلایی تفتیان و سومی نیادوست

خبرگزاری تسنیم: نماینده دوی ۱۰۰ متر کشورمان در مرحله سوم رقابت‌های دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا یک‌بار دیگر طلایی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، حسن تفتیان امروز (دوشنبه) در جریان آخرین مرحله از رقابت‌های دوومیدانی جایزه برزگ آسیا به عنوان نخستین دونده از خط پایان عبور کرد تا با کسب سومین مدال طلا، مرد طلایی دوی 100 متر این مسابقات باشد.

تفتیان با ثبت زمان 10:47 ثانیه قهرمان شد و نمایندگان کشورهای ویتنام و سریلانکا به ترتیب با زمان های 10:73 و 10:76 ثانیه دوم و سوم شدند. رکورددار دوی 100 متر ایران پیش از در مرحله نخست این مسابقات با زمان 10:24 ضمن کسب مدال طلا رکورددار این ماده شد.

امروز همچنین مسلم نیادوست نماینده کشورمان در ماده دوی 800 متر که پیش از این در مرحله دوم این مسابقات نیز مدال برنز گرفته بود، با ثبت زمان 1:51:73 دقیقه باز هم عنوان سومی را به خود اختصاص داد. در این ماده دونده کشور هند با زمان 1:50:56 قهرمان شد و نماینده سریلانکا با 1:51:61 دقیقه دوم شد.

امیر مرادی دیگر نماینده ایران در دوی 800 متر که در مرحله نخست موفق به کسب مدال برنز شده بود، امروز به دلیل مصدومیت از دور مسابقات خارج شد.

دیگر نماینده امروز ایران سپیده توکلی بود که در ماده پرش ارتفاع چهارم شد و از رسیدن به مدال باز ماند.

توکلی که مرحله نخست را با کسب یک مدال برنز پشت سرگذاشته بود، امروز با گذشتن از ارتفاع یک متر و 75 سانتی‌متر به عنوان چهارمی رسید. در این ماده پرنده چینی با یک متر و 86 سانتی‌متر قهرمان شد و نمایندگان تایلند به ترتیب با 1.83 و 1.75 متر (با تعداد خطای کمتر) به ترتیب دوم و سوم شدند.

شایان ذکر است که تیم ملی کشورمان در دور قبلی این رقابتها در سال 2013 با چهار مدال (دو طلا و دو برنز) در مجموع هر سه مرحله به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

 

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon