منطق جمهوری اسلامی در مذاکرات حفظ عزت و منافع ملی است

منطق جمهوری اسلامی در مذاکرات حفظ عزت و منافع ملی است

خبرگزاری تسنیم: رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: منطق جمهوری اسلامی در مذاکرات حفظ عزت و منافع ملی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، غلامعلی حداد عادل امشب در مراسم افتتاح تعدادی از پروژه‌های شهری در مشهد اظهار داشت: منطق جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای پیش رو از ابتدا کاملاً مشخص بوده و اکنون نیز همین روال دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: از ابتدا اعلام کردیم در این مذاکرات باید منافع ملی و عزت ایران حفظ شود و اگر آمریکایی‌ها خلاف این جریان و تفکر حرکت می‌کنند کاملاً در اشتباه هستند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: طرف مقابل ما در مذاکرات باید پس از 36 سال با منطق این ملت کاملاً آشنا باشد زیرا زیر بار این زیاده‌خواهی‌ها نمی‌رویم.

حداد عادل در ادامه با اشاره به روند پروژه‌های شهری در مشهد مقدس تأکید کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های مردمی به‌ویژه در راستای توسعه و نیل به چشم‌انداز مشهد 2017 استفاده شود و نکته اساسی این است که مردم در این زمینه همگام مدیریت شهری باشند.

وی گفت: مشهد از دیرباز میان شهرهای کشور به‌ویژه در زمینه مسائل شهری و فرهنگی نمونه بوده است و باید این الگو به سراسر کشور تسری پیدا کند.

حداد عادل خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که حاشیه نشینی در مشهد رشد زیادی پیدا کرده، البته مدیریت شهری و شورای شهر مشهد در سال‌های اخیر اقدامات مناسبی را برای رفع این معضل در دستور کار خود قرار داده‌اند.

انتهای پیام/ج*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon