دستگیری عامل ضرب و شتم آمر به معروف در پارک کوهسنگی مشهد

دستگیری عامل ضرب و شتم آمر به معروف در پارک کوهسنگی مشهد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون امر به معروف شورای شهر مشهد گفت: عامل ضرب و شتم آمر به معروف در پارک کوهسنگی مشهد دستگیر شد.

علی اصغر لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: عاملان اصلی ضرب و شتم آمرین به معروف و نهی از منکر در بوستان کوهسنگی مشهد دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه شب گذشته یکی از خواهران آمربه معروف در بوستان کوهسنگی مشهد مورد ضرب و شتم قرار داده شده است گفت: متاسفانه شب گذشته یکی از خواهران آمر به معروف پس از تذکر به خانم بدحجاب برای رعایت موازین اسلامی در بوستان کوهسنگی با ضرب و شتم شدید برخی خانم‌ها قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون ویژه امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در این درگیری و ضرب و شتم خواهر آمر به معروف به شدت از ناحیه بینی آسیب دیده است.

لطفی ادامه داد: پس از ضرب و شتم‌های شدید، مدیریت پارک کوهسنگی به همراه همسرش برای وساطت به ماجرا وارد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از ایجاد مزاحمت‌های زیاد و ورود نیروی انتظامی خوشبختانه عامل اصلی ضرب و شتم دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

رئیس کمیسیون ویژه امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پس از بررسی‌های زیاد مشخص شده که عاملین ضرب و شتم بوستان کوهسنگی دارای چندین پرونده قضایی و ضرب و شتم بوده اند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon