جدایی هیچ بازیکنی از تیم والیبال شهرداری تبریز قطعی نشده است

جدایی هیچ بازیکنی از تیم والیبال شهرداری تبریز قطعی نشده است

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز گفت: فعلاً جدایی هیچ بازیکنی از تیم والیبال شهرداری تبریز قطعی نشده است و اگر قرار بر جدایی بازیکنی از تیم باشد این امر با نظر کادر و شخص عادل بناکار صورت می‌گیرد.

میر معصوم سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره شرایط تیم والیبال شهرداری تبریز اظهار داشت: پس از جلسه‌ای که با هیئت‌مدیره برگزار و عادل بناکار را بار دیگر به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردیم به وی دستور دادیم تا به انتخاب دستیاران خود پرداخته و هر چه سریع‌تر نسبت به بستن تیم برای سال آینده اقدام کند.

وی افزود: عادل بناکار هم‌اکنون در حال رایزنی با بازیکنان موردنظر خود برای سال آینده است تا بتواند با آوردن آنان به تبریز تیمی قدرتمند را ساخته و روانه مسابقات کند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز در مورد افزایش بودجه تیم والیبال این باشگاه نسبت به سال گذشته گفت: طبق برنامه‌ای که عادل بناکار به ما ارائه داده است او قصد دارد سال آینده تیم را در رتبه‌ای بهتر از سال گذشته قرار دهد و به همین خاطر ما افزایش بودجه برای تیم والیبال را در هیئت‌مدیره تصویب کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سیاست باشگاه شهرداری تبریز جلوگیری از افراط‌وتفریط است هیئت‌مدیره با برنامه عادل بناکار موافقت کرده و با افزایش بودجه‌ای که برای تیم والیبال شهرداری تبریز در نظر گرفته است انتظار دارد تیم رتبه‌ای بهتر از سومی را کسب کند.

سهرابی با رد شایعه جدائی برخی بازیکنان از تیم والیبال شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: فعلاً جدائی هیچ بازیکنی از تیم والیبال شهرداری تبریز قطعی نشده است و اگر قرار بر جدایی بازیکنی از تیم باشد این امر با نظر کادر و شخص عادل بناکار صورت می‌گیرد.

وی تأکید کرد: ما امیدوار هستیم هواداران ما همانند سال گذشته از تیم والیبال شهرداری تبریز حمایت کنند تا بازیکنان ما بتوانند به نتیجه دلخواه خود دست یابند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon