عبدی: با برانکو لجبازی نکرده و لیست موردنظرش را منتشر می‌کنیم

عبدی: با برانکو لجبازی نکرده و لیست موردنظرش را منتشر می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، مسئولان این باشگاه با برانکو ایوانکوویچ لجبازی نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین عبدی بعد از جلسه‌اش با هواداران معترض در باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم در چند روزی که در ایران نبودم شما خبرنگاران دلتنگ من شده باشید که قطعاً هم همینطور است و اگر این‌طور نبود الان مقابل من حضور نداشتید.

وی درباره صحبت‌های هواداران مبنی بر اینکه گابریل در پرسپولیس نمی‌ماند، گفت: قبلاً هم گفته‌ام گابریل در لیست برانکو نیست. البته من نمی‌خواهم در مورد شخص خاصی حرف بزنم و باز تأکید می‌کنم باشگاه طبق لیستی که برانکو ارائه کرده، اقدام به جذب بازیکن خواهد کرد.

عضو کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس در واکنش به اعتراض هواداران مبنی بر عدم حضور سیدجلال حسینی در لیست برانکو تصریح کرد: هر بازیکن شرایط خاص خودش را دارد و کیفیت‌ها متفاوت است، اما نظر نهایی در مورد مسائل فنی را سرمربی می‌دهد. فقط امیدوارم هر بازیکنی در هر پستی به پرسپولیس می‌آید بتواند به این تیم کمک کند.

وی خاطر نشان کرد: ممکن است یک بازیکن کیفیت بالایی داشته باشد، اما سرمربی روی یک بازیکن دیگر نظر داشته باشد. نفراتی که نام برده می‌شود همگی از بازیکنان باکیفیت فوتبال ایران هستند، اما همان‌طور که گفتم باشگاه طبق لیست برانکو بازیکن جذب می‌کند.

عبدی در واکنش به این پرسش که «آیا قرار است با برانکو مثل علی دایی لجبازی شود و بازیکنان مدنظر او جذب نشوند؟»، خاطرنشان کرد: ممنون که این سؤال را پرسیدید تا با پاسخ ما همه شائبه‌ها برطرف شود. احساس می‌کنم در چند روزی که ایران نبودم خیلی خوب به هواداران اطلاع‌رسانی نشده است. این‌طور نیست که باشگاه بخواهد با برانکو لجبازی کند. طاهری طبق لیست برانکو جلو می‌رود. امروز وقتی صحبت‌های هواداران را شنیدم، متوجه شدم آنها واقعا نگران آینده تیم هستند و این مسئله طبیعی است.

وی افزود: ما براساس مسئولیت‌پذیری که داریم جواب سوالات هواداران را دادیم و به آنها گفتیم خیلی مهم نیست که ما چقدر بودجه داریم و تا چه اندازه می‌توانیم هزینه کنیم بلکه باید ببینیم چه نفراتی در لیست برانکو هستند و برای جذب آنها اقدام کنیم. ما از هیچ سمتی هم تحت فشار نیستیم و از همان روزی که برانکو لیست موردنظرش را به ما ابلاغ کرد، براساس آن جلو رفته‌ایم. وقتی فصل نقل‌وانتقالات تمام شد لیست برانکو را به طور کامل نشان همه می‌دهیم تا ثابت شود که ما برای جذب آنها اقدام کرده‌ایم.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: برانکو، ما و هواداران همه یک هدف داریم و آن هم موفقیت تیم است و ان‌شاءالله همه دست به دست هم دهیم تا تیمی در حد و اندازه واقعی پرسپولیس داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا پرسپولیس هافبک طراح ندارد، اظهار داشت: استراتژی یک تیم را سرمربی تعیین می‌کند و اوست که بازیکن را انتخاب و تاکتیک تیمش را مشخص می‌کند. قطعاً برانکو در استراتژی خود همه مسائل را در نظر گرفته است.

عضو کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس درباره حرف‌هایی که در جلسه بین او و هواداران مطرح شده است، خاطرنشان کرد: در این جلسه هواداران نظرات متفاوتی داشتند و واقعیت این است برخی حرف‌هایی زده شد که واقعاً جای تأمل دارد. حتماً این نظرات را به مدیریت باشگاه انتقال خواهم داد. ناراحتی هواداران قابل درک است. عده‌ای از آنها شدیداً ناراحت بودند که چرا یک عده‌ مصاحبه کردند و گفتند هواداران پول گرفتند که جلوی باشگاه آمده‌اند. آنها تأکید داشتند طرفدار شخص خاصی نیستند و یکسری سؤالات را مطرح کردند. من پاسخ هواداران را دادم و در نهایت به جمع‌بندی رسیدیم. البته طبیعی است در پایان هر جلسه همه راضی بیرون نیایند و نظرها متفاوت باشد.

عبدی در این باره افزود: هواداران از اسپانسر و بودجه تیم پرسیدند و من هم گفتم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال یک بودجه مشخص دارند و نمی‌توانند به هر شکلی که می‌خواهند پول خرج کنند. امیدوارم هر دو باشگاه تیم خوبی برای فصل بعد ببندند و با نتایجی که می‌گیرند هواداران خود را شاد کنند.

وی درباره انتخاب مدیرعامل برای باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مدیرعامل را اعضای هیئت مدیره باید انتخاب کنند که این کار را خواهند کرد. در این شرایط ما نمی‌توانیم به این مسئله فکر کنیم، چرا که زمان کمی به شروع فصل مانده و باید تلاش کنیم هرچه زودتر بازیکنان مدنظر کادرفنی جذب شوند. مدیریت باشگاه و دیگر مسئولان آن 24 ساعته مشغول فعالیت هستند و یک روز بیشتر از 24 ساعت نیست که بخواهند اضافه بر آن کار کنند. هم‌اکنون همه کارهای اجرایی بر عهده طاهری است و او زیر نظر هیئت مدیره اقدامات خود را انجام می‌دهد.

عضو کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا بودجه سرخپوشان مشخص شده و چرا این باشگاه مشکل مالی دارد، گفت: به عقیده من فقط هشت درصد باشگاه‌های دنیا مشکل مالی ندارند. مشکل مالی فقط مختص باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال نیست و همه باشگاه‌های دنیا با این مسائل دست و پنجه نرم می‌کنند. در حال حاضر وزارت ورزش در کنار باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در تلاش است تا یک اسپانسر خوب برای هر دو باشگاه پیدا کند. آنچه مشخص است باشگاه به قراردادهایی که با بازیکنان و مربیان امضا می‌کند متعهد است، حتی به قراردادهایی که سال قبل بسته شده است و حتماً بودجه لازم به آنها اختصاص داده خواهد شد. به هر حال اگر در این مورد ثبات می‌خواهیم باید در یک زمان مناسب اسپانسر انتخاب کنیم.

عبدی در خصوص اینکه چرا باشگاه استقلال به بازیکنان پیش‌پرداخت داده اما باشگاه پرسپولیس این کار را نمی‌کند، گفت: مطمئناً همه بازیکنان و مربیان تیم پیش‌قرارداد خود را خواهند گرفت و این حق طبیعی آنهاست. اینکه در حال حاضر باشگاه پول دارد یا نه، به بازیکن و یا طرف قرارداد مربوط نمی‌شود و باشگاه حتماً به قراردادی که می‌بندد متعهد است.

وی در واکنش به انتقاداتی که در مورد سفرش به کانادا شده است و حتی محمد دادکان بابت این قضیه انتقاد کرده بود، یادآور شد: سؤال خوبی بود تا من این قضیه را روشن کنم. رفتن من و دوستان پیشکسوت به کانادا یک برنامه از قبل تعیین شده بود و من زمانی که به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شدم، حتی هزینه سفر را پرداخت کرده بودم، ضمن اینکه هیئت مدیره قرار نیست کار اجرایی کند بلکه وظیفه‌اش نظارت است، کار اجرایی برعهده مدیریت باشگاه است. دوستان باید بیشتر دقت کنند و بی‌جهت قضاوت نکنند. ما در باشگاه نه کمیته فنی داریم و نه کمیته نقل‌وانتقالات بلکه همه کارهای اجرایی برعهده مدیریت است و اگر از ما نظر بخواهند مشاوره می‌دهیم. من از هر کاری که باعث می‌شود خوشحالی و لبخند بر لب هواداران بیاید دریغ نمی‌کنم. الان هم خوشحال هستم که مسئولیت برعهده من قرارداده شده تا بتوانم کاری کنم تا لبخند روی لب مردم بنشیند.

عضو کمیته نقل‌وانتقالات پرسپولیس در ادامه افزود: ما به دعوت رضا عابدینی و کورش تشت‌زر راهی کانادا شدیم و آنها برای ما تدارک دیده بودند،. در این شش روزی که نبودم چهار روز آن را در راه بودیم و فقط دو روز در کانادا حضور داشتیم. در این دو روز هم یک روز بازی کردیم و فردای آن به ایران برگشتیم و مدت 12 ساعت در ترانزیت وین معطل بودیم. جالب است بدانید در کانادا حتی چند فرد بودند که برای اسپانسری باشگاه پرسپولیس ترغیب شدند. البته امیدوارم این علاقه آنها به خاطر برخی مسائل نباشد و جنبه‌های دیگری هم داشته باشد. پرسپولیس تیمی نیست که فقط در تهران و شهرستان‌ها محبوبیت داشته باشد بلکه محبوبیت این تیم بین‌المللی است و در تمام دنیا طرفدار دارد، حتی خارجی‌هایی که با ایرانی‌ها آشنا هستند پرسپولیس را می‌شناسند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon