برپایی نمایشگاه محصولات خودکفایی مددجویان کمیته امداد در شهرستان اهر

برپایی نمایشگاه محصولات خودکفایی مددجویان کمیته امداد در شهرستان اهر

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر از برگزاری نمایشگاه محصولات خودکفایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان خبر داد.

ارسلان طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اهر، از برگزاری نمایشگاه محصولات خودکفایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: همزمان با نمایشگاه طرح ضیافت که توسط اداره صنعت، معدن و تجارت برپا شده 18 غرفه نیز در اختیار مددجویان کمیته امداد گذاشته شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر ادامه داد: مددجویانی که سالهای گذشته از کمیته امداد برای ایجاد اشتغال تسهیلات دریافت کرده اند امروز توانسته اند محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کنند که محصولات خود را در این نمایشگاه توسط خود و یا همکاران کمیته امداد بفروش می‌رسانند.

طهماسبی افزود: محصولات این مددجویان از جمله فرش دستباف، ورنی و پوشاک که هم از نظر کیفیت و رنگ و طرح بی‌نظیر هستند در معرض فروش گذاشته شده اند.

وی تصریح کرد: همچنین یکسری محصولات فرهنگی که در مجتمع فرهنگی کمیته امداد توسط بانوان مددجو در چندین زمینه تولید شده و نیز در این نمایشگاه عرضه شده اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر از خیّرین، مسئولین و آحاد مختلف مردم خواست تا با بازدید از این نمایشگاه و خرید از محصولات تولیدی، مددجویان را برای کار و تلاش بیشتر تشویق کنند.

وی با بیان اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان غرفه حامی یابی ایتام نیز در این نمایشگاه دایر شده، گفت: این غرفه جهت یافتن حامی برای یتیمان و نیازمندان از خیرانی که می‌توانند از خانواده‌های فقرا و ایتام حمایت کنند و از کمک های مادی و معنوی خود بهره مند سازند دعوت به عمل می آورد.

طهماسبی در پایان افزود: همچنین غرفه دیگری برای مشاوره که یکی از اساتید دانشگاه و روانشناس کمیته امداد در آن حضور دارد، جهت خدمات رسانی به شهروندان اهری در خصوص ازدواج، طلاق و مواد مخدر مشاوره های رایگان را ارائه می‌دهد.

نمایشگاه محصولات خودکفایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تا 15 تیرماه دایر است.

انتهی پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon