میلان قرارداد مونتاری را فسخ کرد

میلان قرارداد مونتاری را فسخ کرد

خبرگزاری تسنیم: باشگاه میلان در توافقی دو جانبه با هافبک غنایی خود، قرارداد او را فسخ کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت باشگاه میلان به طور رسمی اعلام کرد که قرارداد سولی مونتاری را پس از گذشته سه و سال نیم از حضور این هافبک غنایی در سن‌سیرو فسخ کرده است.

در پایان فصل گذشته بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی در خصوص جدایی قریب‌الوقوع بودن جدایی مونتاری از میلان گمانه‌زنی کرده بودند به خصوص که او در فصل گذشته جایی در برنامه‌های فیلیپو اینزاگی، سرمربی پیشین روسونری نداشت و در تمامی رقابت‌های فصل گذشته تنها 17 بازی انجام داد.

باشگاه میلان امروز این خبر را تأیید کرد و با انتشار بیانیه‌ای جدایی مونتاری را از روسونری قطعیت بخشید. در این بیانیه آمده است: باشگاه میلان و سولی مونتاری اعلام می‌کنند که طی توافقی دو جانبه اقدام به فسخ قراردادی می‌کنند که تا به امروز آنها را در کنار یکدیگر نگه داشته بود. باشگاه میلان مایل است از مونتاری به خاطر تعهد، از خودگذشتگی و شخصیت حرفه‌ای که در زمان حضورش در میلان نشان داد تشکر و برای او در ادامه دوران بازیگری‌اش آرزوی موفقیت می‌کند.

مونتاری 30 ساله از ماه ژانویه سال 2012 که به طور قرضی از اینتر به میلان پیوست، در مجموع 83 بار به میدان رفت و 13 گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon