وزیر کشور کویت: منتظر حمله هسته‌های خفته افراطی باقی نمی‌مانیم

وزیر کشور کویت: منتظر حمله هسته‌های خفته افراطی باقی نمی‌مانیم

خبرگزاری تسنیم: وزیر کشور کویت طی سخنرانی در پارلمان گفت که منتظر حمله هسته‌های خفته افراطی در این کشور باقی نمی‌مانیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسکای‌نیوز، وزیر کشور کویت طی سخنانی گفت همچنان هسته‌های خفته افراطی در کویت وجود داشته و منتظر آنها باقی نمی‌مانیم تا حملات خود را انجام دهند.

وی که در پارلمان کویت سخنرانی می‌کرد، گفت: دولت در حال جنگ با افراطی‌ها است.

روز جمعه بر اثر حمله یک عامل انتحاری به نمازگزاران شیعه در مسجد امام صادق علیه السلام در منطقه الصوابر کویت 27 تن شهید و 227 نفر دیگر زخمی شدند.

وزارت کشور کویت اعلام کرد، عامل انتحاری که روز جمعه خود را در بین نمازگزاران در مسجد امام صادق علیه السلام در منطقه الصوابر منفجر کرده بود، فهد سلیمان عبد المحسن البقاع دارای تابعیت سعودی و متولد سال 1992 بوده است.

وزارت کشور کویت با صدور بیانیه‌ای افزود، فرد انتحاری صبح روز جمعه از طریق فرودگاه بین المللی کویت وارد این کشور شده و در همان روز این جنایت زشت رخ داده است.

در این بیانیه تاکید شده است که وزارت کشور به محض تمام شدن تحقیقات جاری مردم را در جریان جزئیات این حادثه قرار خواهد داد و دستگاه‌های امنیتی در حال بررسی در مورد همدستان عامل انتحاری هستند.

یک منبع کویتی در تماس با پایگاه الوعی که خواست نامش فاش نشود، تاکید کرده است اطلاعاتی به دست آمده است مبنی بر این که عامل انتحاری انفجار روز جمعه، چند دقیقه پیش از انجام عملیات تروریستی، با ولید الطبطبائی نماینده وهابی سابق پارلمان کویت تماس تلفنی داشته است.

این منبع کویتی گفته است محتوای گفت و گوی تلفنی انجام شده هنوز مشخص نشده است، اما شکی نیست که این تماس تلفنی با حادثه انفجار تروریستی اخیر مرتبط است و تحقیقات همچنان در این زمینه ادامه دارد.

الطبطبائی از نمایندگان سابق پارلمان کویت به داشتن گرایش های تکفیری وهابی و حمایت آشکار از گروه های تروریستی تکفیری به ویژه در سوریه معروف است.

انتهای پیام/.

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان