هنیه: مقاومت و در رأس آن گردان‌های القسام قوی‌تر از قبل شده است

هنیه: مقاومت و در رأس آن گردان‌های القسام قوی‌تر از قبل شده است

خبرگزاری تسنیم: معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که مقاومت فلسطین و در رأس آن گردان‌های القسام قدرتمندتر از ایام نبرد «العصف المأکول» شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های فلسطین، اسماعیل هنیه در جریان بازدید از شهر رفح در جمع خبرنگاران تأکید کرد که مقاومت و در رأس آن گردان‌های القسام قدرتمندتر از ایام نبرد «العصف المأکول» (جنگ 51روزه اسرائیل علیه غزه) شده است.

هنیه اظهار داشت که با «منصف المرزوقی» رئیس جمهور سابق تونس تلفنی گفت‌وگو و به وی ابلاغ کرده که پیام ناوگان آزادی 3 به غزه رسیده است.

وی تصریح کرد که ناوگان آزادی 3 چهره قبیح رژیم اشغالگر را افشا کرد و به جهانیان نشان داد که غزه همچنان تحت محاصره است اما چنین ناوگان‌هایی بالاخره وارد غزه خواهند شد و محاصره به پایان خواهد رسید.

هنیه در ادامه تصریح کرد که شکست محاصره غزه نیازمند آن است که همه گروه‌ها برای تحقق این هدف متحد شوند و آنچه برای ناوگان آزادی 3 رخ داد، پیروزی برای ملت فلسطین در غزه، کرانه باختری و قدس و هر مکان دیگری است.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد روز دوشنبه به کشتی ماریان سوئد، یکی از کشتی‌های ناوگان آزادی3 که در مسیر نوار غزه بود، حمله کرده و این کشتی را همراه با تمامی سرنشینانش به بندر اشدود انتقال داد.

انتهای پیام/ر*
 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان