کیانی: حضورم در گسترش فولاد پاسخگویی به زحمات کمالوند است

کیانی: حضورم در گسترش فولاد پاسخگویی به زحمات کمالوند است

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان فصل گذشته تیم تراکتورسازی گفت: با توجه به اینکه فراز کمالوند در چندین سال گذشته زحمات زیادی را برای من کشیده امیدوارم با پیوستن به جمع شاگردان وی به‌نوعی زحمات او را جبران کنم.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره حضورش در تمرین روز گذشته تیم گسترش فولاد اظهار داشت: مذاکراتی را با باشگاه گسترش فولاد داشته‌ام که در حال حاضر مشغول بررسی این پیشنهاد هستم تا در هفته آینده تکلیف خودم را برای سال آینده مشخص کنم.

وی افزود: از چند باشگاه دیگر هم پیشنهادهایی را داشتم که قرار است روی تک‌تک آن‌ها مطالعه کنم و به تیمی بروم که علاوه بر کمک به آن تیم به صلاح خودم هم باشد و بتوانم بازی‌های خوبی را در آن تیم ارائه دهم.

کاپیتان فصل گذشته تیم تراکتورسازی با اشاره به حضور فراز کمالوند در تیم گسترش فولاد خاطرنشان کرد: وجود فراز کمالوند در گسترش فولاد انگیزه زیادی برای حضور در گسترش فولاد به من داده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فراز کمالوند در چندین سال گذشته زحمات زیادی را برای من کشیده است و من فوتبالم را مدیون او هستم امیدوارم با پیوستن به جمع شاگردان وی در گسترش فولاد به‌نوعی زحمات او را هم جبران کنم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon