قوانین مالیاتی به اصناف شهرستان جیرفت اطلاع‌رسانی شود

قوانین مالیاتی به اصناف شهرستان جیرفت اطلاع‌رسانی شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه جیرفت گفت: اصناف تا حدودی قوانین مالیاتی را می‌دانند اما کافی نیست و قوانین باید به اصناف اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، حجت الاسلام رضا کرمی پور ظهر امروز در دیدار با مدیر امور مالیاتی جیرفت اظهار داشت: ائمه جمعه با استفاده از جایگاه خود تا در حد امکان مسائل حوزه مالیات را به مردم می‌گویند.

وی افزود: اطلاع رسانی در سطح شهر و مودیان مالیاتی باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا مردم کمتر دچار مشکل شوند.

خطیب جمعه جیرفت با اشاره به اهمیت مالیات تصریح کرد: اصناف تا حدودی قوانین مالیاتی را می‌دانند اما کافی نیست و قوانین باید به اصناف اطلاع رسانی شود.

کرمی پور با بیان اینکه یک سری نگرانی ها در بین مردم در زمینه مالیات دیده می شود خاطرنشان کرد: بنده در راستای کار خود در خدمت مجموعه امور مالیاتی هستم و از خدمات این مجموعه تشکر و قدردانی می‌کنم.

بیشترین مشکلات در حوزه مالیات به دلیل عدم رعایت قوانین توسط خود مودیان است

مهدی سعید نیز در این دیدار با بیان اینکه در ایام تسلیم اظهار نامه‌های مالیاتی هستیم اظهار داشت:کمک و رهنمودهای امام جمعه می‌تواند در راستای کار واهداف امور مالیاتی تاثیرگذار باشد.

مدیر امور مالیاتی جیرفت افزود: امیدواریم ائمه محترم جمعه در جلسات و سخنرانی‌های خود به مردم اهمیت تسلیم اظهارنامه‌ها را بگویند تا به مشکلات بعدی برنخوریم.

مدیر امور مالیاتی جیرفت با بیان اینکه دنبال جلوگیری از فرارهای مالیاتی هستیم تصریح کرد: نصب صندوق‌های فروش و نهایی کردن ثبت نام کد اقتصادی از ضروریات است که باید حتما انجام شود.

وی با بیان اینکه دنبال قانونمند کردن مالیات هستیم خاطرنشان کرد: اقتصاد در حال جدا شدن از نفت است که لازمه آن جلوگیری از فرارهای مالیاتی است.

سعید گفت: دنبال این هستیم طی چند سال آینده به این نقطه برسیم که با توجه به اطلاعات رسیده از خود مردم ، مالیات آنها نوشته شود  ولازمه آن نصب صندوق فروش ونهایی کردن کد اقتصادی است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon