حادثه پیش‌بینی‌نشده برای فیلم آبیار؛ دست هاشم‌پور شکست

حادثه پیش‌بینی‌نشده برای فیلم آبیار؛ دست هاشم‌پور شکست

خبرگزاری تسنیم: «نفس» تازه‌ترین اثر سینمایی نرگس آبیار دچار یک حادثه پیش‌بینی‌نشده شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، 75 درصد مراحل فیلم برداری «نفس» تازه‌ترین اثر سینمایی نرگس آبیار در حالی انجام شده است که گروه تولید، برای ادامه مراحل فیلمبرداری به خیابان‌های شوش تهران رفته‌اند.

امروز قرار بود که جمشید هاشم‌پور برای ادامه ایفای نقش خود جلوی دوربین ساعد نیک‌ذات برود که به‌دلیل سانحه‌ای پیش از فیلم‌برداری دستش شکست. این درحالی است که حداقل دو هفته از بازی هاشم‌پور در فیلم «نفس» باقی مانده است. هنوز میزان این آسیب‌دیدگی به‌طور قطعی مشخص نشده است.

جمشید هاشم‌پور از هفته آخر خردادماه، در پروژه سینمایی «نفس» حضور داشته است.

دو هفته قبل حادثه‌ای مشابه برای پرویز پرستویی در پشت‌صحنه «بادی‌گارد» رخ داد و روند فیلمبرداری فیلم جدید حاتمی‌کیا را دچار تغییر کرد.

«نفس» از جمله پروژه‌های سینمایی است که به‌دلیل تعدد لوکیشن، تولید سختی را پشت سر می‌گذارد. فیلمبرداری این کار در شهرهای هشتگرد و یزد صورت گرفته است و در ادامه بخشهایی از آن در شهر ری فیلمبرداری می‌شود. پیمان خاکسار، تدوین این فیلم را به‌صورت همزمان انجام می‌دهد.

«نفس» روایتی است از زندگی چهار کودک با نام‌های بهار، نادر، کمال و مریم است، کودکانی که به‌همراه پدرشان غفور (با بازی مهران احمدی) و مادربزرگ خود (با بازی پانته‎آ پناهیها) در دهه 50 خورشیدی زندگی می‌کنند. دنیای این کودکان دنیایی است پر از رؤیاهای زیبای کودکانه که قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد اما … .

مانند دو فیلم قبلی نرگس آبیار، آقایان محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی، تهیه کنندگی کار را به‌عهده دارند.

گلاره عباسی، مهران احمدی، سیامک صفری، محمدرضا شیرخانلو، پانته‌آ پناهیها، بهنوش بختیاری، ساقی زینتی و جمشید هاشم‌پور ایفاگر نقش‌های فیلم سینمایی «نفس» هستند.

ساعد نیک‌ذات مدیر فیلمبرداری این پروژه سینمایی است و سایر عوامل فیلم بدین شرح هستند: مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور، چهره پردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، مدیر تولید: بهزاد هاشمی، مدیر تدارکات: امیر یمینی و روزبه سجادی‌حسینی نیز دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز این فیلم هستند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران