مقام معظم رهبری فرهنگ ناب شیعی و ایرانی را در دنیا متبلور کرده است

مقام معظم رهبری فرهنگ ناب شیعی و ایرانی را در دنیا متبلور کرده است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بناب گفت: مقام معظم رهبری همواره بر مفاهیم بکر و تازه‌ای که در روح انقلاب اسلامی موج می‌زند تکیه و فرهنگ ناب شیعی و ایرانی را در دنیا متبلور کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بناب، آیت الله باقری بنابی، در دیدار با رؤسا و مدیران ارشد دانشگاه‌های بناب به بیان فضایل این ماه مبارک پرداخت و با اشاره به آیه شریفه "الا بذکر الله تطمئن القلوب" اظهار داشت: ‌ ما باید همیشه نام و یاد خدا را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم و اگر انسان به خدا تکیه کند به آرامش خاصی می‌رسد.

امام جمعه شهرستان بناب در مورد صدور انقلاب اسلامی ایران به کشورهای منطقه،‌ اروپا و آمریکا گفت: این رویداد در بیداری مسلمانان جهان و به‌ویژه باورهای دینی آنها نقش عمده‌ای ایفا کرد.

وی افزود: هرچند تلاش غربی‌ها، چه در رسانه‌ها و چه در سیاست‌های خود در مورد ایران هراسی بر آن بوده است که همواره از انقلاب اسلامی ایران، چهره‌ای ضدفرهنگی و متجاوز ترسیم نمایند، ولی رهبر فرزانه انقلاب همواره بر مفاهیم بکر و تازه‌ای که در روح انقلاب اسلامی موج می‌زند تکیه و فرهنگ ناب شیعی و ایرانی را در دنیا متبلور کرده است.

مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد دانشگاه ارائه کرد و گفت: کسب رتبه‌های برتر سه نفر از دانشجویان دانشگاه بناب در المپیاد علمی کشور را یک رویداد علمی بزرگ در بناب قلمداد می‌شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه بناب امسال شانه به شانه سایر دانشگاه‌های بزرگ منطقه در رقابت‌های علمی ظاهر شد که این رویداد حاصل تلاش اساتید و دانشجویان دانشگاه بوده است.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon