متخلفان توزیع آب کشاورزی در شهرستان ماسال به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

متخلفان توزیع آب کشاورزی در شهرستان ماسال به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: بخشدار مرکزی ماسال گفت: به دلیل کاهش بارندگی و گرمای فزاینده هوا و اینکه بیش از ۸۰ درصد از مزارع بخش مرکزی به روش سنتی آبیاری می شوند، بسیاری از این مزارع با مشکل کم آبی مواجه هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی فرمانداریماسال، حمیدرضایی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات آب کشاورزی که با حضور مسئولان اداره آبیاری و متصدیان توزیع آب کشاورزی این بخش برگزار شد اظهار کرد: به‌دلیل کاهش بارندگی و گرمای فزاینده هوا و اینکه بیش از 80 درصد از مزارع بخش مرکزی به روش سنتی آبیاری می‌شوند، بسیاری از این مزارع با مشکل کم آبی مواجه هستند.

حمید رضایی با تاکید بر لزوم توزیع عادلانه و به دور از تبعیض آب کشاورزی تصریح کرد: با کسانی که در روند توزیع عادلانه آب، اختلال ایجاد می‌کنند قاطعانه  برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شاید خسارت وارده به مزارع  بر اثر کمبود آب کشاورزی، قابل توجیه باشد اما به هیچ  وجه خسارات وارده به کشاورزان به دلیل بی عدالتی در توزیع آب، قابل دفاع نیست، تاکید کرد: بدون هیچ ملاحظه‌ای افراد متخلف در این زمینه را به مراجع قضایی معرفی می‌کنیم تا مطابق قانون با آنها برخورد شود.

بخشدار مرکزی ماسال، با اشاره به اهمیت حفظ آرامش روانی کشاورزان و دادن روحیه و امید به آنها، خاطرنشان کرد: باید با استفاده از تمام ظرفیت های موجود و تلاش مضاعف، به دنبال آن باشیم که حتی یک کشاورز نیز خسارت نبیند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon