مسئولان پارس‌آباد برای رفع معضلات اجتماعی شهرستان برنامه‌ریزی کنند

مسئولان پارس‌آباد برای رفع معضلات اجتماعی شهرستان برنامه‌ریزی کنند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه پارس‌آباد گفت: مسئولان شهرستان پارس‌آباد باید برای رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی شهرستان برنامه‌ریزی و پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: لیالی قدر هدیه الهی به امت اسلامی بوده که اگر تمامی کارهای‌مان با معنویت و خلوص نیت باشد می‌توان به مشکلات فائق آمد.

امام جمعه پارس‌آباد با بیان اینکه تمام دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون معنویات و روحیه جهادی و ولایت‌پذیری است، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی مدون برای ریشه‌کنی تمامی معضلات اجتماعی در شهرستان پارس‌آباد گام برداشت که باید مسئولان امر در این حوزه اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز در این جلسه شورای فرهنگ عمومی  را جهت‌دهی موضوعات فرهنگی و بررسی انحرافات اجتماعی، فرهنگی و تدابیر کارشناسی برای حل ریشه‌ای آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.

مهدی احمدی افزود: آمار بالای طلاق، اعتیاد، خودکشی و امراض روانی، فرار از خانه و سایر جرائم همراه با خشونت جامعه را تهدید می‌کند که باید در این زمینه اعضا با هماهنگی و همکاری نسبت به پیگیری و ریشه‌کنی این معضلات تلاش کنند.

وی مشکلات اجتماعی را ناشی از بیکاری و اقتصاد خانواده‌ها و تهاجم فرهنگی بیگانگان در ماهواره‌ها و فضاهای مجازی دانست و از رسانه‌های دیداری و شنیداری و نوشتاری و مسئولان فرهنگی و شهرداران خواست با حساسیت موضوع به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ایجاد نشاط در جامعه اقدام کنند.

احمدی با بیان اینکه مراسم احیای شب‌های قدر همانند سال‌های گذشته از ساعت 12 نصف شب در مصلای برگزار می‌شود، گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه هفته آخر ماه مبارک رمضان  از ساعت 11:30 قبل از ظهر از میدان سپاه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon