مشارکت‌های مردمی برای ساخت مدرسه در رودبار جنوب افزایش می‌یابد

مشارکت‌های مردمی برای ساخت مدرسه در رودبار جنوب افزایش می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: مدیر آموزش وپرورش رودبار جنوب مشارکت مردمی را زمینه ساز یک آموزش وپرورش پویا دانست گفت: خیرین مدرسه ساز به عنوان بازوان توانمند دولت، نقش بسیار مهمی در ارتقاء سطح کمی و کیفی تعلیم و تربیت ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازرودبار جنوب، حجت اسلام و المسلمین حسینی صبح امروز در همایش خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان به اهمیت نیکوکاری و کار خیر از دیگاه قرآن و روایات اشاره کرد و اظهار داشت: انجام کار خیر باقیات‌ الصالحات است و بنایی که احداث می‌شود تا زمانی که از آن استفاده می‌شود، خیر آن عمل باقی می‌ماند به طوریکه تا روز قیامت ادامه دارد.

امام جمعه موقت رودبار جنوب در ادامه به اهمیت مدرسه‌سازی اشاره و خواستار حضور و مشارکت مردم در امر مدرسه سازی و ترویج این امر خداپسندانه شد.

در ادامه این همایش معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در تحقق شعار سال خواهند داشت بیان داشت: یکی از محوری ترین رویکردهای دولت یازدهم در وزارت آموزش و پرورش ایجاد عدالت آموزشی است.

ساردوئی در ادامه توسعه علمی را زمینه ساز یک جامعه پیشرفته دانست و اظهار داشت: از سیاست‌های دولت هدایت مالی به بخش تعلیم و تربیت خواهد بود.

سپس پهلوانی‌پور مدیر آموزش و پرورش رودبار جنوب توسعه مشارکت های مردمی را در آموزش و پرورش جهت یک جامعه پویا از سیاست‌های راهبردی دولت در آموزش وپرورش برشمرد و افزود: خیرین مدرسه‌ساز با مشارکت در رشد زیرساخت‌های آموزشی در کشور، پرورش نسل آینده را که زیربنایی‌ترین رکن یک جامعه است به عهده خواهند داشت.

وی در ادامه ضمن تقدیر از ایثار مالی خیرین بیان داشت: خیرین مدرسه‌ساز در مسیر حرکت آموزش و پرورش به سوی بالندگی نقش بی‌بدیلی دارند.

مدیر آموزش وپرورش رودبار جنوب مشارکت مردمی را زمینه ساز یک آموزش و پرورش پویا دانست و اظهار داشت:خیرین مدرسه ساز به عنوان بازوان توانمند دولت، نقش بسیار مهمی در ارتقاء سطح کمی و کیفی تعلیم و تربیت ایفا می‌کنند.

در این همایش حسنی با اشاره به اینکه خیرین شایسته ترین راه را برای نزدیک شدن به قرب الهی انتخاب کردند بیان داشت: خیرین مدرسه ساز استان کرمان در فعالیت‌های مدرسه‌سازی حضور خوبی داشتند که با همت این خیرین 32 مجمع خیرین مدرسه ساز در استان راه اندازی و تاکنون مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کرمان 650 پروژه درقالب 4 هزار کلاس و 180 سالن چند منظوره با همکاری خیرین به بهره برداری رسانده.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان و بازرس خیرین مدرسه ساز کشور همچنین از احداث چهاره مدرسه به نام چهارده معصوم در جنوب استان خبر داد و خاطرنشان کرد: بخشی از آن در حال انجام است.

در پایان این همایش میترا سعیدی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز رودبار جنوب و بازرس مجمع خیرین استان به نقش فضای آموزشی در امر یادگیری اشاره کرد و گفت: مشارکت‌های مردمی در این مورد نقش تاثیرگذاری داشته است.

وی در ادامه به تشریح فعالیت‌های انجام شده در مجمع خیرین مدرسه ساز رودبار جنوب اشاره کرد و از احداث یک مدرسه توسط این مجمع در شهرستان خبر داد.

در دومین همایش مجمع خیرین مدرسه ساز رودبار جنوب که با حضور خیرین و مسئولین شهرستان رودبار انجام شد خیرین کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در قالب ساخت سه مدرسه، دو قطعه زمین و مبلغ 24 میلیون تومان اهداء کردند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon