طرح «مفتاح الجنه» برای مددجویان کمیته امداد شیراز اجرا شد


طرح «مفتاح الجنه» برای مددجویان کمیته امداد شیراز اجرا شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر کمیته امداد شهرستان شیراز گفت: طرح «مفتا‌ح‌الجنه» برای مددجویان کمیته امداد شیراز اجرا شد که در قالب این طرح خیّران از خانواده‌های نیازمند حمایت می‌کنند.

مرآت رسولی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال در قالب طرح «مفتاح‌الجنه» حامیان شیرازی 66 میلیون ریال به خانواده‌های نیازمند کمک کردند.

وی افزود: این طرح ماه مبارک رمضان امسال به منظور حمایت بیشتر خیّران از خانواده‌های نیازمند و مددجویان امداد توسط اجرا می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیراز با اشاره به اینکه در یک اقدام خداپسندانه دو نفر از حامیان طرح اکرام با سرکشی از خانواده‌های ایتام  اقدام به اختصاص مبلغی به ارزش 66 میلیون ریال به این خانواده ها کردند خاطرنشان کرد: یکی از  نیکوکاران شیرازی با سرکشی از خانواده‌های ایتام تحت حمایت با هزینه کردن مبلغ 66 میلیون ریال 2 هزار و 200 کیلوگرم برنج به نیازمندان اهداء کرد.

رسولی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 11 هزار و 239 حامی به صورت دائم سرپرستی 3 هزار و 14 یتیم تحت حمایت را به عهده دارند تصریح کرد: این حامیان مشارکت‌های مادی و معنوی خود را به خانواده‌ها و ایتام تحت حمایت به صورت ماهانه و در مناسبت‌های مذهبی هدیه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سرانه پرداختی هر حامی 480 هزار ریال و سرانه دریافتی هر یتیم تحت حمایت یک میلیون و 800 هزار ریال است بیان کرد: این سرانه اضافه بر مستمری ماهانه خانواده به حساب فرزند با مدیریت سرپرست خانواده واریز می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon