نظر رئیس کمیته امداد درباره مستند «غیرت مادری»

نظر رئیس کمیته امداد درباره مستند «غیرت مادری»

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) پس از پخش مستند «غیرت مادری» گفت: مهمترین وجه این مستند شهامت و روح فداکاری و ایمان قوی این مادر بود که با تمام دردها و مشقت‌های موجود این روحیه را در خود حفظ کرده بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرویز فتاح در حاشیه بازدید از برنامه «جشن رمضان» گفت: ما با مواردی نظیر سوژه‌ها و گره‌های جشن رمضان کاملاً آشنا هستیم اما بعضی از این موارد، خاص هستند و سوژه مستند «غیرت مادری» هم از همین موارد خاص بود که بسیار تأثر برانگیز است. اما بیش از هرچیز، مهمترین وجه این مستند، شهامت و روح فداکاری و ایمان قوی این مادر بود که با تمام دردها و مشقت‌های موجود، این روحیه را در خود حفظ کرده بود و این روحیه است که کانون خانواده‌ها را منسجم می‌سازد. یکی از مواردی که با مشاوره‌های مشاوران کمیته امداد پیگیری می‌شود همین روحیه‌ای است که بعضی بانوان و مادرها در خانواده‌ها از دست می‌دهند و این اتفاق برای کانون خانواده بسیار مضر است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به ابعاد مهم سوژه مستند «غیرت مادری» برای مردم کشور تصریح کرد: عزیزان هموطن ما باید به این نکته توجه کنند که کم نیستند امثال این موارد و البته این اتفاقات هم نباید منحصر در ماه مبارک رمضان باقی بماند تا امکان پیشگیری از این مسائل برای ما باقی بماند.

وزیر اسبق نیرو تصریح کرد: تماشای این موارد به همه ما درس شکرگزاری می‌دهد و این که باید به فکر کسانی باشیم که اسیر این اتفاقات غیرمترقبه شده‌اند. چرا که گاهی این اتفاقات بر اثر یک حادثه رقم می‌خورد و بسیارند کسانی که بر اثر این حوادث از عرش به فرش آمده‌اند و حالا نیازمند کمک هستند.

پخش مستند «غیرت مادری» از برنامه جشن رمضان در روزهای اخیر با استقبال گسترده مخاطبین در فضای مجازی همراه شده است که به‌عنوان نمونه می‌توان از اظهارات برخی چهره‌های سرشناس در این خصوص یاد کرد.

انتهای پیام/*1

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل