طرح «احسان» به‌نام ۱۶۰ شهید در آستارا اجرا می‌شود

طرح «احسان» به‌نام 160 شهید در آستارا اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه ناحیه آستارا از برگزاری طرح احسان به‌نام ۱۶۰ شهید در شب‌های قدر در این شهرستان خبر داد.

محمدعلی علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آستارا با اشاره به اینکه این طرح به‌صورت ابتکاری از سوی سپاه ناحیه این شهرستان انجام می‌شود اظهار داشت: این طرح به‌صورت ابتکاری در آستانه فرا رسیدن شبهای پرفضیلت قدر در نظر گرفته شده و برای کمک به نیازمندان ساماندهی و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

علیزاده با بیان اینکه به احترام جایگاه رفیع 160 شهید گلگون کفن شهرستان این طرح را با نام و یاد آنان انجام می‌دهیم افزود: در شب‌های پرفضیلت شبهای قدر تعداد 160 بسته غذای گرم توسط تیم طرح احسان به منازل خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره ) تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در شبهای پرفضیلت قدر در این شهرستان تصریح کرد: برگزاری محفل انس با قرآن، مراسمات سینه زنی و سخنرانی در مورد فضایل امیر المومنین (ع) از برنامه های مهم این شب‌ها خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا از حضور قاری برجسته مصری در این شهرستان خبر داد و گفت: با هماهنگی های انجام شده با اداره اوقاف شهرستان، نوزدهم این ماه پس از اقامه نماز جمعه از تلاوت زیبای این قاری برجسته بهره مند خواهیم شد.

علیزاده با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع معنوی ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان خاطرنشان کرد: اجرای محفل انس با قرآن، کلاس‌های تفسیر قرآن و همچنین اقامه نماز جماعت در طرح های ساحلی این شهرستان از جمله برنامه های در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در راستای بهره مندی جوانان از اوقات فراغت طرح جوانه ها با محوریت 24 پایگاه مقاومت بسیج شهرستان در حال اجراست افزود: در این طرح بسیار ارزشمند و به منظور گذراندن اوقات فراغت جوانان مومن این شهرستان، کلاس‌های آموزش احکام، آموزش و تفسیر قرآن و طرح مسائل اعتقادی در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با قدردانی از همکاری اداره دادگستری این شهرستان در برگزاری فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان گفت: در این راستا جلسات آموزشی برای آمرین به معروف توسط بسیجیان نیز به صورت مستمر برگزار می‌شود.

علیزاده، اهدای یک واحد مسکونی با متراژ 50 متر مربع در یکی از روستاهای محروم بخش لوندویل به یکی از افراد محروم این شهرستان را از دیگر برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان توسط سپاه این شهرستان دانست و تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و برگزاری جلسات متعدد با روحانیون و مبلغان دینی شهرستان از جمله برنامه‌های دیگر سپاه ناحیه آستارا است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon