رژیم صهیونیستی تنها گذرگاه تجاری غزه را بست

رژیم صهیونیستی تنها گذرگاه تجاری غزه را بست

خبرگزاری تسنیم: رژیم صهیونیستی به بهانه حوادث امنیتی امروز در منطقه سینا، گذرگاه "کرم ابو سالم" تنها گذرگاه تجاری نوار غزه را تعطیل کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه القدس العربی، «رائد فتوح» رئیس کمیته هماهنگی برای واردات کالا به نوار غزه وابسته به وزارت اقتصاد دولت وفاق ملی فلسطین گفت که مسئولان رژیم صهیونیستی گذرگاه کرم ابوسالم در جنوب نوار غزه را بنا به دلایل امنیتی و حملات امروز علیه مقرهای نظامی مصر در شبه جزیره سینا، بستند.

فتوح اظهار داشت که طرف اسرائیلی به طرف فلسطینی تعطیلی گذرگاه و عدم اجازه ورود کامیون های حامل کالا ( حدود 600 کامیون) به غزه را اعلام کرد.

گذرگاه کرم ابو سالم تنها گذرگاه تجاری است که مسئولان رژیم صهیونیستی اجازه می دهند کالاها از طریق این گذرگاه وارد نوار غزه شود.

افراد مسلح امروز چهارشنبه به 5 ایست بازرسی ارتش و نیروهای پلیس مصر در جنوب شهر شیخ زوید واقع در شمال سینا حمله کردند که بر اثر آن 64 نظامی مصری کشته شدند.

منابع خبری مختلف آمار کشته‌های ارتش مصر را بین 30 تا 60 نفر اعلام کرده بودند.

این در حالی است که ارتش مصر با صدور بیانیه‌ای در این زمینه اعلام کرد که 70 فرد مسلح به صورت همزمان به 5 مرکز ارتش در سینا حمله کردند و در این حمله 10 نظامی مصری کشته و زخمی و 22 تن از تروریست‌ها نیز کشته شدند.

از سوی دیگر رژیم صهیونیستی از کشاورزان نزدیک مرزهای مصر نیز خواسته است که به مزارعشان نروند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان