جشن گلریزان در مشگین شهر برگزار می‌شود

جشن گلریزان در مشگین شهر برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار مشگین شهر گفت: جشن گلریزان با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و محکومین مالی امشب درهتل ساوالان مشگین شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشگین شهر،ابراهیم امامی عصر امروز در جلسه هماهنگی جشن گلریزان در شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: جش گلریزان به همت خیرین و نیکوکاران این شهرستان و به منظور آزادسازی زندانیان مالی و جرائم غیر عمد امشب در هتل ساوالان این شهر برگزار می شود.

امامی تعداد زندانیانی که در جشن گلریزان آزاد می شوند را بالای 30 نفر اعلام کرد و گفت: بدهی این زندانیان بیش از 120 میلیون تومان است که بخشی از این مبلغ توسط ستاد دیه، خیرین نیکوکار، مددجویان و بخشی نیز با بخشودگی شاکیان تامین می‌شود.

رئیس شورای اداری مشگین‌شهر با اشاره به شرایط خانواده‌های زندانیان، افزود: این محکومین به طور غیر عمد وبه سبب تصادف و اتفاقات ناخواسته ومشکلات مالی محکوم به حبس شده‌اند و خانواده‌هایشان بدون داشتن سرپرست به سر می‌برند که در راستا اقدامات خیرین برای آزادسازی این زندانیان ارزشمند است.

وی با اشاره به زندانیان جرایم غیر عمد از شهرهای مختلف استان در زندان مشگین‌شهر، گفت: چندین نفر از این زندانیان از شهرهای بیله سوار،گرمی و اصلاندوز است که بعد از رهایی از حبس به آغوش خانواده هایشان برمی‌گردند.

فرماندار مشگین شهر با قدردانی از کمک خیرین نیکوکار گفت: امید است با گسترش فرهنگ کار خیر دراین شهرستان شاهد آزادی تعداد زیادی از زندانیان جرائم غیر عمد باشیم.

امامی بیان کرد:در جشن گلریزان سال گذشته مشگین شهر نیز 30 نفر زندانی جرائم غیر عمد از حبس رهایی یافته به آغوش خانواده های خود باز گشتند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon