هوای تهران خنک می‌‌شود


هوای تهران خنک می‌‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: حداکثر دمای تهران فردا به ۴۰ و جمعه به ۳۹ درجه می‌رسد.

به گزارش گروه "رسانه‌ها" خبرگزاری تسنیم، مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: حداکثر دمای تهران فردا به 40 و جمعه به 39 درجه می‌رسد.

احد وظیفه افزود: براساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی از بعد از ظهر امروز با نفوذ جریان‌های شمالی در استان‌های گیلان و مازندران ابرناکی، بارش پراکنده باران گاهی وزش باد و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت روز پنج‌شنبه در استان گلستان نیز رخ خواهد داد. همچنین روزهای پنج‌شنبه و جمعه در برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی سه روز آینده در جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، به‌ویژه منطقه زابل باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد. روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در جنوب سمنان، قم، مرکزی، جنوب تهران، یزد و شمال اصفهان باد و گردوخاک رخ خواهد داد.

وی افزود: همچنین هوای شهر تهران امروز صاف، در بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات و در شهرهای جنوبی باد و گردوخاک پیش‌بینی شده است. بیشینه هوا در این روز 41 درجه و کمینه آن 29 درجه سانتی‌گراد است.

وظیفه ادامه داد: در روز پنجشنبه 11 تیر ماه نیز هوای شهر تهران صاف، در ارتفاعات افزایش ابر، در شهرهای جنوبی باد و گردوخاک پیش‌بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران در این روز 40 درجه سانتی‌گراد و کمینه آن 29 درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: هوای شهر تهران در روز جمعه نیز صاف، در پاره‌ای نقاط وزش باد و در اوایل شب افزایش ابر پیش‌بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز 39 درجه سانتیگراد و کمترین آن به 28 درجه سانتیگراد می‌رسد.


منبع: نسیم

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon