دانشگاه امام صادق(ع) می‌تواند قطب علوم انسانی کشور شود

دانشگاه امام صادق(ع) می‌تواند قطب علوم انسانی کشور شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت امنای جدید دانشگاه امام صادق(ع) با تأکید بر شناخت نقاط قوت و ضعف موجود و تقویت بیشتر جایگاه این دانشگاه گفت: دانشگاه امام صادق(ع) می‌تواند قطب علوم انسانی اسلامی کشور شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نخستین جلسه هیئت امنای دانشگاه امام صادق(ع) صبح روز چهارشنبه به‌ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی در محل این دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه آیت‌الله آملی لاریجانی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله مهدوی کنی و با تشکر از مقام معظم رهبری در اعتماد به اعضای جدید هیئت امنای جامعة الامام الصادق(ع) بر لزوم توجه به چشم‌انداز آینده این دانشگاه با نگاه به مسیر حرکتی آیت‌الله مهدوی کنی تأکید کرد.

رئیس هیئت امنای جدید دانشگاه امام صادق(ع) با تأکید بر شناخت نقاط قوت و ضعف موجود و تقویت بیشتر جایگاه این دانشگاه گفت: دانشگاه امام صادق(ع) می‌تواند قطب علوم انسانی اسلامی کشور شود.

آیت‌الله آملی لاریجانی تکیه بر نیروی انسانی توانمند و بااستعداد را از شرایط مهم برای پیشرفت بیشتر هر کاری دانست و افزود: استفاده از طلبه‌های خوش‌استعداد و نیروهای توانمند می‌تواند چشم‌انداز روشنی را که مد نظر مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی بود بهتر محقق کند.

در ادامه این جلسه اعضای جدید هیئت امنای دانشگاه امام صادق(ع) به بحث و بررسی برنامه‌های آینده این دانشگاه پرداختند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon