واحدهای صنفی متخلف شهرستان شفت، شناسایی شد

واحدهای صنفی متخلف شهرستان شفت، شناسایی شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس صنعت، معدن و تجارت شفت گفت: از ۷۳۲۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان شفت، ۴۶۲ مورد تخلف مشاهده و پرونده جهت صدور حکم به تعزیرات ارسال شد.

احمد روحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شفت اظهار داشت: خدمات‌رسانی به اقشار صنعت‌گر و تولیدکننده باید فعالانه صورت گیرد و اجرایی کردن موارد قانونی برای این اقشار الزامی است.

وی گفت: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان، این اداره قبل از شروع این ماه جلسه کمیسیون نظارت را برگزار و مشکلات و کمبودهای احتمالی را مطرح و راهکارهای برطرف شدن مشکلات را شناسایی کرد.

روحی با اشاره به اینکه ما تخصیص سهمیه گوشت قرمز، مرغ، شکر و روغن را در قالب طرح ضیافت رمضان در این شهرستان داشتیم تاکید بر توزیع متناوب آنها در شهرستان داشت.

وی تصریح کرد: ما هیچ گونه کمبود و یا افزایش قیمت کالاهای اساسی و غیره را در شهرستان شفت نداریم و مردم آسوده خاطر باشند.

رئیس صنعت و معدن و تجارت شفت از 200 واحد تولیدی و خدماتی و بیش از 3600 واحد صنفی در حال فعالیت در این شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد 467 واحد صنفی فاقد پروانه کسب می باشند که 500مورد اخطاریه صادر شده است.

روحی از سکونت تعداد قابل توجهی از قالیبافان استان گیلان در شفت خبر داد و گفت: بررسی و رسیدگی به وضعیت  قالیبافان از اولویت های  این اداره است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شفت از حضور فرماندار و نماینده شهرستان و اتحادیه و اتاق اصناف  و فعالان عرصه قالیبافی در  نشستی خبر داد و گفت: جهت رفع مشکلات در حوزه قالیبافی و دادن تسهیلات به این قشر آماده ایم.

روحی انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان  را از موضوعات مهم شهرستان خواند و اظهار کرد: این انتخابات در دو مرحله و با اعلام 11 نفر کاندیدای هیات مدیره و بازرس همزمان با سراسر کشور در خرداد ماه در  شهرستان  برگزار شد.

وی انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرس انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان را با مشارکت پرشور مردم اعلام کرد و گفت: این اعضای منتخب به مدت 4 سال در شهرستان فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon