دولت با اجرای اقتصاد مقاومتی پشتوانه محکمی برای مذاکره‌کنندگان فراهم کند

دولت با اجرای اقتصاد مقاومتی پشتوانه محکمی برای مذاکره‌کنندگان فراهم کند

خبرگزاری تسنیم: نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توجه به تولیدات داخلی پشتوانه‌ای محکم برای تیم مذاکره کننده ایجاد کند.

میر بهلول حسینی، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در میانه، ضمن اعلام حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای، با اشاره به این‌که ملت ایران هیچ‌گاه در مقابل ظلم و زیاده خواهی کشورهای غربی تسلیم نخواهد شد، اظهار داشت: با بررسی روند مذاکرات هسته‌ای طی سالیان گذشته، می‌توان دریافت که آمریکا و هم‌پیمانانش کاملاً بی‌صداقت، دروغگو و غیرقابل اعتماد هستند.

نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به ضرورت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و نقش آن در معیشت و زندگی مردم، گفت: بدون شک عملکرد مطلوب دولت در حوزه‌های مختلف از جمله مبارزه با قاچاق و توجه به تولید داخلی می‌تواند در ایجاد اعتماد به نفس در تیم مذاکره کننده هسته‌ای و کاهش آثار مخرب تحریم‌ها نقش بسزایی ایفا کند.

حسینی برخی از مشکلات پیش‌آمده در سطح کشور را ناشی از عدم نظارت بر عملکرد مسئولان و دستگاه اجرایی عنوان کرد و افزود: استانی شدن انتخابات می‌توانست نمایندگان را در عمل به وظایف ذاتی و نقش نظارتی خود بیشتر یاری رساند.

 وی همچنین بیکاری جوانان را یکی از بزرگترین مشکلات پیش روی کشور عنوان کرد و افزود: مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید به‌دور از هرگونه فرافکنی در صدد حل این معضل و مشکل اساسی جامعه باشند.

نماینده میانه، در ادامه، همچنین، ضمن تأکید بر ایجاد رفاه و اشتغال پایدار برای جوانان و ساماندهی دولت به این موضوع، از روند فروش برخی کالاها و نابسامانی در نظام مالیاتی کشور انتقاد کرد.

انتهای پیام/ج*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon