مراسم شب‌های قدر در مساجد بروجرد برگزار می‌شود

مراسم شب‌های قدر در مساجد بروجرد برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: مراسم شب‌های قدر در ۸۷ مسجد شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین صادق جعفرپور در جمع خبرنگاران این شهرستان در تشریح فعالیت‌های این اداره در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال در مساجد شهرستان بروجرد برنامه‌های متنوعی در حال اجرا است.

وی افزود:  بیش از 30 مرکز و مؤسسه قرآنی در این شهرستان از ابتدای ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه‌های مختلف قرآنی علاقمندان بسیاری را جذب کرده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد به دیگر برنامه‌های این اداره در ماه مبارک رمضان اشاره و عنوان کرد: برگزاری مراسم ختم قرآن‌کریم به‌صورت دسته ‌جمعی، برگزاری کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، تفسیر، مفاهیم و حفظ قرآن کریم و برپایی محافل انس با قرآن کریم، از برنامه‌های قرآنی مراکز قرآنی در ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان این‌که نزدیک به 87 مسجد این شهرستان از حضور مبلغان و روحانیان اعزامی در طرح هجرت بهره‌مند می‌شوند، بیان کرد: امسال تمامی مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان با برگزاری مراسم مختلف به استقبال لیالی قدر می‌روند.

جعفرپور خاطرنشان کرد: مراسم شب‌های قدر امسال با حضور اقشار مختلف شهروندان بروجردی در تمامی مساجد این شهرستان و نیز روستاهای آن برگزار می‌شود.

وی به حضور تأثیرگذار جوانان و نوجوانان در برنامه‌های این ماه مبارک اشاره و بیان کرد: همواره حضور نوجوانان و جوانان در مراسم مذهبی در این شهرستان چشمگیر بوده است به گونه‌ای که هم اینک بسیاری از فعالیت‌های مذهبی توسط این قشر با علاقه پیگیری و دنبال می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: مراسم شب‌های قدر امسال نیز مانند سال‌های گذشته رأس ساعت 23 در تمامی مساجد این شهرستان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: به برکت وجود مبلغان اعزامی، در ماه ضیافت‌الله در بیش از 87 مسجد شهرستان بروجرد در لیالی مبارک قدر برنامه‌های راز و نیاز و مناجات با حق تعالی و نیایش با حضرت دوست تا پاسی ازشب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon