احتمال اقدام مخاطره انگیز دولت ترکیه در سوریه

احتمال اقدام مخاطره انگیز دولت ترکیه در سوریه

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان صداوسیما گفت: با توجه به تغییرات سیاسی در ترکیه، این احتمال وجود دارد که دولت ترکیه با استفاده از خلاء قدرت در آن کشور به اقدامی مخاطره آمیز در سوریه دست بزند.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد سرافراز رئیس رسانه ملی در شب ولادت با سعادت دومین اختر تابناک امامت و ولات، امام حسن مجتبی (ع)، در جشن هشتمین سالگرد تأسیس شبکه پرس تی وی شرکت کرد.

سرافراز در این جشن از وجود جوّ صمیمی و همکاری خوب بین کارکنان و مدیران این شبکه سخن گفت و آن را در موفقیت‌های شبکه، تأثیرگذار دانست.

وی از وجود انگیزه‌های معنوی و روحی بالا در مجموعه پرس‌تی‌وی به عنوان موتور محرّکه و عامل پیشرفت این شبکه تلویزیونی یاد کرد.

رئیس سازمان صداوسیما در بخشی از سخنان خود ضمن تشریح حساسیت‌ها در مذاکرات هسته‌ای، با اشاره به وقایع منطقه، به تحولات سیاسی ترکیه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تغییرات سیاسی در ترکیه، این احتمال وجود دارد که دولت ترکیه با استفاده از خلاء قدرت در آن کشور به اقدامی مخاطره آمیز در سوریه دست بزند.

سرافراز همچنین با اشاره به ناکامی و شکست عربستان در یمن گفت: ریاض با وجود بمباران شدید کشور یمن نتوانست به اهداف نظامی و سیاسی خود در این کشور دست پیدا کند و اکنون انصارالله بیشتر مناطق یمن را تحت کنترل دارد.

در ادامه این مراسم محمد اخگری معاون برون مرزی سازمان صداوسیما در سخنانی ضمن اشاره به پروژه‌های به ثمر رسیده در ماه‌های اخیر در شبکه پرس تی وی از جمله «پلی اوت» و وب‌سایت جدید شبکه، این شبکه را یکی از دستاوردهای بزرگ رسانه ملّی دانست و اظهار امیدواری کرد حرکت رو به رشد این شبکه بیش از پیش ادامه یابد.

وی همچنین با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار شبکه پرس تی وی در انتشار اخبار رویدادهای مهم جهان گفت: این شبکه تنها شبکه بین المللی است که اخبار تحولات یمن را به گوش جهانیان می‌رساند.

شبکه پرس‌تی‌وی کار خود را از سال 1386 و به صورت 24 ساعته آغاز کرد و اولین شبکه ماهواره‌ای انگلیسی زبان رسانه ملّی است که بدون اتکا به غرب و صرفاً با دانش بومی و با پوشش گسترده در سطح خاور میانه و سراسر جهان راه‌اندازی و به سرعت به یکی از شبکه‌های مهم و تأثیرگذار تبدیل شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران