نرخ بیکاری در لرستان ۵ درصد کاهش یافت

نرخ بیکاری در لرستان 5 درصد کاهش یافت

خبرگزاری تسنیم: معاون برنامه‌ریزی استاندار لرستان گفت: نرخ بیکاری دو سال گذشته حدود پنج درصد به‌صورت سالانه کاهش پیداکرده که نشان از مدیریت و تدبیر استاندار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علی هادی چگنی ظهر امروز در کارگروه احیاء ظرفیت‌های تعطیل‌شده استان که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: دغدغه اصلی استاندار لرستان از بدو ورود به استان کاهش نرخ بیکاری، ایجاد اشتغال و توسعه استان بوده که در نمونه‌های بزرگ‌تر آن کشت و صنعت و مجتمع تجاری تفریحی کیو مشخص است.

وی افزود: خروجی دغدغه استاندار در نرخ بیکاری اعلام‌شده دو سال گذشته مشخص است، نرخ بیکاری دو سال گذشته حدود پنج درصد به‌صورت سالانه کاهش پیداکرده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار لرستان بیان کرد: در مقایسه فصلی بهار سال 93 با بهار امسال حدود 10 درصد کاهش نرخ بیکاری فصل بهار داشتیم که نشان از مدیریت خوبی و تدبیر استاندار و تلاش همه دستگاه‌ها است.

وی عنوان کرد: در رابطه با احیاء ظرفیت‌های 618 پروژه مکاتبات انجام‌شده و آنچه مسلم است این است که هر طرحی راه‌حل خاص خود را دارد و برخی از طرح‌ها ممکن است توجیه اقتصادی نداشته باشد و فقط از سوله آن بتوان استفاده کرد.

هادی چگنی تصریح کرد: پیشنهاد این است که تیمی از دستگاه اجرایی ذی‌ربط، بانک ذی‌ربط، دفتر اقتصاد و اتاق بازرگانی مشخص شود و ظرف زمانی 15 روز برای تک‌تک پروژه‌های هر بانک روش و راه‌حل خاص آن پروژه را پیدا کنند و سپس پیگیر شویم.

وی خاطرنشان کرد: اموال بانک اگر با قیمت تعیین‌شده خریداری نمی‌شود باید کاهش قیمت داشته باشد و در این صورت می‌توانیم به جمع‌بندی برسیم.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon