استکی: قطر مهمترین رقیب ایران در رقابت‌های هندبال آسیا است

استکی: قطر مهمترین رقیب ایران در رقابت‌های هندبال آسیا است

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم ملی هندبال ایران گفت: قطر مهمترین رقیب ایران در رقابت‌های هندبال آسیا است.

الله‌اکرم استکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، در رابطه با آخرین وضعیت تیم ملی هندبال ایران اظهار داشت: چند روزی است که با حضور عرفان اسماعیلاجیچ تمرینات شروع شده و باید با شرایط زمان پیش رویم تا سرمربی جدید بتواند با بازیکنان آشنا شود.

وی گفت: باید بگذاریم تا بازیکنان هم با عرفان آشنا شوند و مطمئن باشید در اردوهای بعد چیدمان تیم به‌دست اسماعیلاجیچ می‌آید و هم اینکه شرایط بهتر می‌شود.

ملی پوش هندبال ایران افزود: در شرایط فعلی به اردو‌های بیشتری جهت هماهنگی بازیکنان و سرمربی جدید نیازمندیم که به لطف خداوند متعال هم‌اکنون برای مسابقات انتخابی المپیک در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم؛ مهم‌ترین حریف‌های ما قطر و عربستان هستند که امیدواریم بتوانیم این دو تیم را شکست دهیم و به جمع 4 تیم بپیوندیم و جهت فینال و رده‌بندی خود را آماده کنیم.

استکی گفت: به‌نظر بنده عرفان اسماعیلاجیچ حق دارد که گفته از هندبال ایران هیچ شناختی ندارد چراکه تاکنون در ایران نبوده و از شرایط هندبال ایران خبر ندارد و باید این حرف را پذیرفت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مسئله‌ای که وجود دارد، این است که بازیکنان در کنار یکدیگر قبلاً بازی کرده‌اند و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد اما باز هم این نکته را می‌گویم که در حال حاضر مهم‌ترین مسئله برای بازیکنان و کادر فنی برگزاری اردو تدارکاتی است که حتما باید در قبل از مسابقات برپا شود تا بتوانیم خود را برای حضور در مسابقات آماده سازیم.

ملی پوش تیم ملی هندبال ایران خاطرنشان کرد: به‌خاطر مشکلاتی که در فدراسیون قبلی وجود داشت و دیرتر برگزار شدن انتخابات سبب این شد که تا زمانی که خواستند به تیم ملی سر و سامان دهند مقداری زمان از دست رفت و امیدواریم دیر آمدن عرفان اسماعیلاجیچ توسط بازیکنان جبران شود.

استکی گفت: با تیم‌های قطر، ژاپن، عمان و عربستان هم‌گروه هستیم که مهم‌ترین تیم‌پیش رو و سخت‌ترین حریف ما قطر است، خیلی دوست دارم در فینال با قطر روبه‌رو شویم تا بتوانیم بازی قابل قبولی را مقابل این تیم به نمایش گذاریم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon