۳۵درصد آمریکایی‌ها ترجیح می‌دهند در جای دیگری زندگی کنند


35درصد آمریکایی‌ها ترجیح می‌دهند در جای دیگری زندگی کنند

خبرگزاری تسنیم: نتایج نظرسنجی‌های یک مؤسسه مبادلات پولی نشان می‌دهد که حدود ۳۵درصد از آمریکایی‌ها درصدد ترک کشور خود و زندگی در کشورهای دیگر هستند و فقط ۲۲درصد از آنان دموکراسی آمریکایی را دلیل ادامه زندگی در این کشور ذکر کرده‌اند.

به گزارش گروه "رسانه‌ها" خبرگزاری تسنیم، مؤسسه مبادلات پولی "ترنسفروایز" با انتشار نتایج نظرسنجی‌های تازه خودنوشته است که نزدیک به 58 درصد از ساکنان آمریکا دلیل ادامه زندگی در این کشور را تعلقات عاطفی نسبت به بستگان و دوستان خود ذکر کرده و گفته‌اند که در غیر این صورت دلیلی برای ماندن در آمریکا نداشتند.

در این میان 35 درصد از مجموع 2هزار نفری که مورد نظرسنجی قرار گرفته‌اند گفته‌اند در نظر دارند در اولین فرصت ممکن این کشور را ترک کنند و برای زندگی به کشور دیگری بروند و دلیل ترک کشورشان را امید دستیابی به امکانات رفاهی بیشتر در سایر کشورها ذکر کرده‌اند.

جو کراس مدیر ارشد دفتر آمریکایی این مؤسسه در یادداشتی بر نتایج این نظرسنجی با بیان اینکه شمار آمریکایی‌هایی که در قرن حاضر به‌فکر ترک آمریکا و زندگی در کشورهای دیگر افتاده‌اند افزایش بی‌سابقه‌ای پیدا کرده، اثرات گسترده فن‌آوری‌های نوین بر زندگی در قرن حاضر و رشد آگاهی‌های مردم این کشور نسبت به سایر نقاط جهان را یکی از دلائل عمده این افزایش ذکر کرده است.

ایرنا

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon