رئیس مجلس با خانواده شهید دل آذر دیدار کرد


رئیس مجلس با خانواده شهید دل آذر دیدار کرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجلس شورای اسلامی با خانواده شهید دل آذر دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، علی لاریجانی عصر امروز با حضور در منزل شهید دل آذر برای مرحوم ابوالشهید حاج مهدی علی دل آذر و سردار شهید جواد دل آذر طلب مغفرت و با خانواده این شهید بزرگوار ابراز همدردی کرد.

لاریجانی در این دیدار با بیان اینکه یکی از نکات مهم انقلاب اسلامی خلق نیروهای مؤثر و مجاهد بود، اظهار داشت: قطعاً نهضت امام خمینی (ره) نهضتی پیش رونده و زنده بود زیرا شاهد هستیم خیلی از انقلاب‌های رخ داده در منطقه پس از مدتی خاموش شده و تغییر ماهیت داده‌اند که این موضوع به این علت بود که ریشه‌های این انقلاب‌ها به علت اصیل نبودن تضعیف و تخریب شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران به علت پیروی از منش و راه اهل بیت زنده است، گفت: نسل جوان کشور قطعاً از ثمره خون شهدا است که به پیشرفت‌های چشمگیر و جایگاه‌های والا دست یافته‌ است.

لاریجانی با تاکید بر جایگاه بالای فرهنگ شهادت در اسلام بیان کرد:  سنت اسلام  بر مجاهدت و شهادت تاکید دارد زیرا این موضوعات عامل زنده بودن جامعه است، به طور حتم جامعه‌ای که لباس جهاد را از تن خارج کند، قطعاً لباس خواری و ذلت را به تن می‌کند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon