موانع سرمایه‌گذاری در شهرستان شفت برطرف شود

موانع سرمایه‌گذاری در شهرستان شفت برطرف شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شفت در جلسه ستاد سرمایه گذاری این شهرستان گفت: موانع سرمایه گذاری در شهرستان زدوده و بسترهای لازم فراهم شود تا سرمایه گذاران بدون دغدغه در این شهر سرمایه گذاری و کار آفرینی کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شفت، یونس محمودی در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری شهرستان شفت اظهار داشت: بسترها برای تحقق اهداف کمی و کیفی دولت در امر سرمایه‌گذاری و تحقق مطالبات ملت و دولت فراهم است.

وی گفت: این نشست‌های استانی و شهرستانی هماهنگی و هم‌اندیشی و هم‌افزایی، تفاهم و همدلی را به همراه دارد.

محمودی مهمترین رویکرد زیر ساختی دولت را ایجاد نشاط و آرامش و امنیت سرمایه گذار داخلی و خارجی در کشور خواند و افزود: مهمترین چشم انداز مقام معظم رهبری در تدوین برنامه ششم توسعه ایجاد روابط رو به حسنه ایران با جهان و گشودن پنجره باز بدون موانع اقتصادی به سمت سرمایه‌گذاری خارجی است.

فرماندار شفت از تشکیل ستاد سرمایه‌گذاری در شهرستان خبر داد وگفت: ما آماده زدودن موانع و ایجاد بسترهای مناسب  برای  سرمایه‌گذاری در شهرستان هستیم.

وی مدیران شهرستان شفت را توانمند و دارای تفکر کارشناسی خواند و افزود: ما در این شهرستان حدود 18 سرمایه گذار خارج از استان را در قطب‌های مختلف برای سرمایه گذاری جذب نموده ایم و آمادگی همکاری با هر نوع سرمایه‌گذاری هستیم از جمله سرمایه گذاری در زمینه توریست درمانی.

محمودی از فعالیت 10 بخش صنعتی و 15 بخش تولیدی و 6 بخش گردشگری در این شهرستان خبر داد و گفت: ما 4 روستای نمونه گردشگری آماده جذب گردشگر را نیز داریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان از احداث دو مجتمع خدماتی در حال احداث شامل یک هتل سه ستاره و یک شهرک صنعتی با 50 واحد فعال و یک ناحیه صنعتی با 145 شرکت خبر داد.

وی اساسی‌ترین و بنیادی‌ترین مشکل موجود سرمایه گذاری در شهرستان را فقدان سرمایه درگردش توسط کارفرمایان، نداشتن وثیقه بانکی مناسب و عدم بخشودگی جرائم مالی و مالیاتی اعلام کرد.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه اماکن متبرکه و زیارتی این شهرستان شامل امام زاده ابراهیم و امام زاده اسحاق در مناطق بکر و دیدنی و خوش آب و هوا قرار دارد از آمادگی شهرستان برای جذب سرمایه‌گذاری در این بخش خبر داد.

انتهای پیام/ ی
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon