افزایش اعتبارات مالی برای بهسازی جاده‌های روستایی کشور

افزایش اعتبارات مالی برای بهسازی جاده‌های روستایی کشور

خبرگزاری تسنیم: وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال نسبت به سال گذشته، اعتبارات مالی و تخصیص قیر برای بهسازی جاده‌های روستایی کشور افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عباس آخوندی شامگاه پنج‌شنبه در جلسه رسیدگی به مشکلات راه‌های شهرستان خلخال در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه پروژه‌های بسیار خوبی در حوزه راه‌سازی برای شهرستان خلخال در حال اجرا است که ساماندهی و بهسازی محورهای مواصلاتی یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم این شهرستان است.

وی گفت: حدود 30 کیلومتر راه در منطقه خلخال – فیروز آباد در حال احداث است که پاییز امسال به بهره‌بردای می‌رسد و با افتتاح این طرح برخی از مشکلات مردم در حوزه راه برطرف می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: باید یک تصمیم مناسب برای ورودی این جاده به شهر انجام بگیرد که پیشنهاد دادیم برای مناسب سازی مسیر داخلی شهر و دسترسی سریع، این جاده به ورودی اسالم وصل شود که اگر این اتفاق رخ دهد برای شهر بسیار مناسب خواهد بود.

آخوندی تصریح کرد: در قالب بهسازی جاده خلخال به اسالم سیستم‌های روشنایی و مه‌شکن اجرا شده است که در رابطه با جاده کلور- درام سعی می‌کنیم تا پایان امسال یک قطعه از آن به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: امسال نسبت به سال گذشته اعتبارات مالی و تخصیص قیر برای بهسازی جاده‌های روستایی کشور افزایش می‌یابد که امیدواریم مشکلات جاده‌های روستایی کشور نیز برطرف شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon