پاسخ رئیس کمیته استیناف به اظهارات رحیمی

پاسخ رئیس کمیته استیناف به اظهارات رحیمی

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال مشاجره داغی با مدیر عامل راه آهن در مورد حکم این کمیته داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در پاسخ به اعتراضات علیرضا رحیمی، مدیر عامل باشگاه راه آهن در مورد کسر 9 امتیاز از این تیم به خاطر استفاده از بازیکن غیر مجاز   گفت: تجدید نظر خواهی ویژه در مورد احکامی صادر می‌شود که قطعیت حاصل کرده است. در مواردی که حکمی مورد تجدید نظر ویژه قرار نگرفته، قطعا درخواستی مطرح نبوده است. تأیید حکم تجدید نظر با موافقت رئیس فدراسیون و مرجع رسیدکی به آن کمیته استیناف است. کمیته استیناف نیز به درستی وارد این قضیه شده و کسی به حکم صادر شده اعتراضی نکرده است.

صالحی که میهمان تلفنی برنامه تلویزیونی ورزش و مردم بود در مورد صدور کارت ITC بازیکنان گفت: کارت ITC زمانی صادر می‌شود که قرارداد تنظیم و ثبت شده است، بنابرین کارت ITC تقاضای مجوز بازی یک بازیکن از باشگاه قبلی اوست. در مورد موتومبا، باید بگویم که در آخرین روزهای نقل و انتقالات سال 93 مدارکی ارائه شده که اعتبار نداشته اشت. در واقع فدراسیون فوتبال ترکیه اعلام کرده که بازیکن مورد نظر تا سال 2016 با تیم خود قرارداد دارد. ایمیل‌هایی هم که در مورد درخواست صدور ITC موتومبا دریافت کردیم نشان می‌دهد که این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات نمی‌تواند جذب شود.

صالحی در پایان خطاب به رحیمی، مدیر عامل باشگاه راه آهن گفت: شما به عنوان مدیر عامل باشگاه وظیفه داشتید که صحت مدارک بازیکن مورد نظر خود را بررسی و استعلام کنید. اگر شما مصلحت تیم خود را در نظر نگرفتید، مسئولیت آن بر عهده خودتان است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon