تکمیل مصلای نماز جمعه بوشهر به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل مصلای نماز جمعه بوشهر به 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

خبرگزاری تسنیم: مدیرفنی و اجرایی راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: مصلای نماز جمعه بوشهر با ۲۳ هزار متر مربع زیربنا از سال ۱۳۸۵ آغاز شده که برای تکمیل آن به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

رضا حفظ‌الله در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه ساخت آزاد راه بوشهر به شیراز در حال اجرای طرح‌های مطالعاتی است اظهار داشت: فاز مقدماتی مطالعاتی این آزاد راه به اتمام رسیده و اکنون فاز نخست مطالعاتی آن در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه آزاد راه بوشهر به شیراز با مشارکت بخش خصوصی اجرایی می‌شود تصریح کرد: در اجرای این طرح 70 درصد بخش خصوصی و 30 درصد بخش دولتی سرمایه گذاری می‌کند.

مدیرفنی و اجرایی راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: در اجرای طرح آزاد راه بوشهر به  شیراز یک‌هزار و 700 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

حفظ‌الله با اشاره به اجرای طرح راه‌آهن بوشهر به شیراز گفت:این طرح در دو منطقه عملیاتی شده که با پیگیری‌های در دست اجرا جز طرح‌های با اولویت‌دار دولت است.

وی، طول خط راه‌آهن بوشهر به شیراز را 630 کیلومتر اعلام و بیان کرد: در اجرای این طرح که 3 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری می‌‌شود شامل 18 قطعه است که 12 قطعه آن در استان بوشهر  قرار دارد.

مدیرفنی و اجرایی راه و شهرسازی استان بوشهربا اشاره به طرح مصلای جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: این طرح از سال 1385 با زیربنای 23 هزار مترمربع آغاز شده است که اکنون 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حفظ‌الله با اشاره به اینکه طرح یاد شده در چند مرحله اجرایی می‌شود افزود: اکنون مرحله ساخت شبستان اجرایی شده که برای تکمیل این مرحله به شش میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی، با بیان اینکه تکمیل مصلای جمعه بوشهر 60 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد گفت: طرح مصلای نماز جمعه بوشهر که عملیات اجرایی آن راکد است تاکنون 2 میلیارد تومان در اجرای این طرح تخصیص یافته است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon