مهم‌ترین اولویتم اتمام مسکن مهر پرند تا پایان سال است

مهم‌ترین اولویتم اتمام مسکن مهر پرند تا پایان سال است

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت مدیره شرکت عمران پرند مهم‌ترین اولویت کاری این شرکت را تکمیل واحدهای مسکن مهر این شهر تا پایان سال اعلام کرد و گفت: از ظرفیت‌های استانی برای تکمیل واحدهای مسکن مهر و فعال کردن پروژه‌های متوقف شده نیز استفاده خواهیم کرد.

فریبرز واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: مهم‌ترین اولویت کاری تکمیل واحدهای مسکن مهر است، چهار شرکت کوزو، کیسون، مپسا و هسا بیشترین تعداد واحدهای مسکن مهر را در دست ساخت دارند که شاید بتوانیم تا پایان سال عملیات اجرایی این واحدها را به پایان برسانیم.

وی با بیان این‌که تکمیل خدمات زیربنایی این واحدها همزمان با ساخت اجرا می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر این اجرای خدمات روبنایی نیز در دستور کار قرار دارد. برای مراکز آموزشی، مدارس، کلانتری مراکز درمانی کارهای خوبی آغاز شده که باید با قدرت پیگیری شود.

وی افزود: هدفگذاری ما این است که ساخت و ساز مسکن مهر پرند تا پایان امسال به اتمام برسد و دیگر واحد نیمه تمامی باقی نماند، این هدف مهم‌ترین اولویت کاری بنده در شرکت عمران پرند است.

وی با تاکید بر این که باید کیفیت زندگی افزایش یابد، بیان کرد: خدمات شهری توسعه یابد به دنبال تعامل خوب با مجموعه شهرداری پرند هستیم تا یک سری شرایط را برای آنها فراهم کنیم که کار خدمات رسانی را با تامین سطوح خدمات شهری داشته باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان این‌که منظور از سطح خدماتی مانند فضای سبز، حمل‌ونقل عمومی، تاکسیرانی، جمع‌آوری زباله و... است، گفت: البته این خدمات انجام می‌شود ولی باید حضور شهرداری در این زمینه‌ها پررنگ‌تر شود. شهرداری به دنبال این است که منافعی و منابعی درآمدی برای آنها تعریف شود تا انگیزه خدمات‌رسانی در شهر پرند را داشته باشند.

واحدی با تاکید بر این‌که به دنبال یک تعامل خوب و سازنده با شهرداری پرند هستیم، یادآور شد: تمام ساکنان شهر پرند باید از وضعیت بهداشتی مناسب، آب آشامیدنی، خدمات عمومی و شهری بهره‌مند باشند. 

وی بیان کرد: با توجه به این‌که بنده دبیر شواری تامین استان هستم از ظرفیت‌های استانی برای فعال کردن برخی پروژه‌های متوقف شده در شهر پرند استفاده خواهد شد، همچنین به نوعی از خدمات استانی برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر نیز استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه