استقرار گسترده نظامیان صهیونیست در مسجدالاقصی در سومین جمعه ماه رمضان

استقرار گسترده نظامیان صهیونیست در مسجدالاقصی در سومین جمعه ماه رمضان

خبرگزاری تسنیم: امروز همزمان با سومین جمعه ماه مبارک رمضان، هزاران نفر از نیروهای پلیس رژیم اشغالگر در سراسر قدس اشغالی و مسجدالاقصی استقرار یافتند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های فلسطین، رژیم صهیونیستی امروز نیز هزاران نفر از نیروهای خود را در سراسر قدس اشغالی و مسجدالاقصی مستقر کرده است.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی محدودیت‌هایی را به قرار زیر برای ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجدالاقصی تعیین کرده است: زنان 16 – 30 سال باید مجوز ورود به قدس شریف را دریافت کنند همچنین مردان 30 تا 50 سال نیز بایستی برای ورود به مسجدالاقصی مجوز دریافت کنند اما به کودکان زیر 12 سال، مردان بالای 50 سال و زنان بالای 30 سال اجازه ورود به مسجدالاقصی بدون داشتن مجوز داده می شود.

از سوی دیگر منابع فلسطینی گزارش دادند که صبح امروز جمعه یک جوان 17 ساله فلسطینی به نام «محمد الکسبه» از ساکنان اردوگاه قلندیا پس از تیراندازی به سمت وی از سوی نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

شاهدان عینی گفتند که نظامیان حاضر در گذرگاه قلندیا به سمت این جوان فلسطینی که سعی داشت به دیوار حایل نزدیک شده و وارد قدس شود ، تیراندازی کردند.

به دنبال شهادت این جوان فلسطینی درگیری بین نظامیان صهیونیست و فلسطینیان به وقوع پیوست و در نتیجه آن یک سرباز زن صهیونیست زخمی شد.

بر اساس این گزارش، نیروهای اشغالگر به سمت فلسطینیان گلوله پلاستیکی، گاز اشک آور و بمب های صوتی شلیک کردند.

برای اطلاع بیشتر از تحولات امروز و روز گذشته فلسطین اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان