هدف اصلی آمریکا نابودی مسلمانان تحت عنوان حمایت از اسرائیل است

هدف اصلی آمریکا نابودی مسلمانان تحت عنوان حمایت از اسرائیل است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خوی گفت: رسیدن به منافع مشروع خود در خاورمیانه و از بین بردن مسلمانان تحت عنوان حمایت از موجودیت اسرائیل از اهداف اصلی آمریکا در ایجاد درگیری و اختشاش در کشورهای اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام سید رضی موسوی شکوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خوی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: امیرمؤمنان(ع) در یکی از خطبه‌های خود در ماه رمضان خطاب به مردم می‌فرماید،ای روزه‌دار در کار خویش تدبر و اندیشه کن چون تو در این ماه میهمان پروردگارت هستی بنابراین بنگر و ببین که شب و روزت چگونه می‌گذرد.

امام جمعه خوی با تاکید بر اینکه الگوی سبک زندگی امیرمؤمنان(ع) تنها راه نجات مسلمانان است افزود: امروز عموم مسلمانان و ملت ایران که افتخار شیعه امیرمؤمنان(ع) بودن را با خود دارند نیاز شدید به پیروی از سبک زندگی آن بزرگوار داشته و راه نجات مسلمانان نیز در پیروی از ایشان است.

وی گفت: امام علی(ع) در ساده‌زیستی، ساده‌پوشی، خودکفایی، عبادت و حالات معنوی، شجاعت و مردانگی، عدالت اجتماعی، رسیدگی به یتیمان، عفو و بخشش، مبارزه با مفاسد اجتماعی،احترام به مردم، همسرداری، حکومت‌داری،احترام به شخصیت انسان‌ها، رسیدگی به محرومان، مبارزه با بدعت‌ها و تحریفات، مقاومت و پایداری و نیز سکوت برای حفظ اسلام و جامعه اسلامی الگویی برای بشریت بوده‌اند.

شکوری با اشاره به سالگرد مسدود کردن دارایی‌های ایران در آمریکا و سرنگون کردن هواپیمای مسافربری و شهادت 298 نفر انسان بی گناه اظهار داشت: اگر تمامی ادوار حضور آمریکا در ایران را مورد بررسی قرار بدهیم خواهیم دید که آمریکا دشمن همیشگی ملت ایران است .

وی تصریح کرد: رسیدن به منافع نامشروع خود در خاورمیانه و از بین بردن مسلمانان تحت عنوان حمایت از موجودیت اسرائیل از اهداف اصلی آمریکا در ایجاد درگیری و اختشاش در کشورهای اسلامی است.

امام جمعه خوی بیان کرد: این که رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرماید "آمریکا قابل اعتماد نیست" این یک مطلب مسلم و قطعی است چون آمریکا قصد کدخدایی جهان را دارد  و در این باره تجربه نشان داده که آمریکا به هیچکدام از قوانین بین‌المللی پایبند نیست.

شکوری اظهار داشت: حتی ایالات متحده آمریکا به متحدان غربی و اروپایی خود نیز رحم نکرده و علیه آنـها جاسوسـی می کنـد تا جایی که متجاوز از 70 سال است که از جنایات اسرائیل حمایت کرده و در مذاکرات هسته‌ای ایران بارها تغییر موضع داده است،و علاوه بر آن تاکنون به هیچکدام از وابـستگان و هـم پیـمانان خـود وفا نکرده است.

خطیب جمعه خوی با اشاره به 16 تیر ماه، روز مالیات اظهار داشت: مالیات سبب تعدیل ثروت، از بین رفتن فاصله طبقاتی، کاهش تورم در اقتصاد کشور، کاهش درآمد دهک‌های بالا، حمایت از اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر ،جهت‌دهی به سرمایه گذاری‌های مولد، هدایت سلایق مصرف کننده به سوی کالاهای مفید، کاهش وابستگی کشور به اقتصاد نفتی و در نهایت یک نوع کمک به اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی می‌شود.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه از ناحیه مقام معظم رهبری افزود: این سیاست‌ها در 80 بند و 8 سرفصل امـور اقـتصادی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، اجـتماعـی، دفاعی و امنیتی، سیاست خارجی، حقوقی و قضایی، فـرهنگـی و امور علم، فناوری و نوآوری در محورهای اقـتـصـاد مـقاومـتـی،پیشتازی در عرصه علم و فناوری، تعالی و مقاوم‌سازی فرهنگی ابلاغ شد.

انتهای پیام/ ی
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon