عربستان با اسم خادم‌الحرمین ۳ هزار مسلمان را به شهادت رسانده است

عربستان با اسم خادم‌الحرمین 3 هزار مسلمان را به شهادت رسانده است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه کرمان گفت: عربستان با اسم خادم الحرمین بدترین ظلم‌ها را به مسلمانان روا می‌دارند و بیش از ۳۰۰۰ هزار مسلمان را شهید کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیت الله سیدیحیی جعفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به راه پیمایی روز قدس از همه مردم کرمان برای حضور در این راه پیمایی سیاسی و الهی دعوت کرد.

امام جمعه کرمان  با اشاره به حمله آمریکا هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی اظهار داشت: حداقل کاری که می توان  در برابر ظلم و تجاوز آمریکا انجام داد همین شعار مرگ بر آمریکا است.

وی با اشاره به جنایات آمریکا علیه جمهوری اسلامی گفت: بسیاری از جوانان برومند ایرانی با حمایت آمریکا از عراق در جنگ تحمیلی به فیض شهادت نائل شدند.سلاح‌های شیمیایی که توسط آمریکا به رژیم بعث داده شد جنایات بسیاری را به وجود آورد.

آیت الله جعفری با بیان اینکه داعش، النصره  و طالبان دستشان در یک سفره است، گفت: این گروه‌های تروریستی به دنبال اسلام آمریکایی هستند و دست نشانده امریکا هستند.

نماینده ولی فقیه در استان از نمازگزاران خواست فضیلت شب‌های قدر را درک کنند و برای مردم بی‌گناه فلسطین، بحرین و عراق دعا کنند.

وی با بیان اینکه باید از خدا بخواهیم ریشه‌های ظلم را نابود کند، تصریح کرد: امروز خطر آل سعود از رژیم غاصب اسرائیل بیشتر است.

امام جمعه کرمان ادامه داد: عربستان با اسم خادم الحرمین بدترین ظلم‌ها را به مسلمانان روا می‌دارند و بیش از 3000 هزار مسلمان را شهید کردند.

وی در پایان بار دیگر از همه مردم کرمان خواست در راه پیمایی روز قدس شرکت کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon