با برتری لهستان مقابل آمریکا، ایران شانس صعود را از دست داد

با برتری لهستان مقابل آمریکا، ایران شانس صعود را از دست داد

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی والیبال لهستان در هفته هشتم لیگ جهانی والیبال با غلبه بر آمریکا صعودش به مرحله نهایی را قطعی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از پیروزی تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین بازی خانگی مقابل روسیه، تیم‌های والیبال آمریکا و لهستان دو هم‌گروه ایران در ادامه مسابقات هفته هشتم لیگ جهانی والیبال در دیداری تعیین کننده برای شاگردان کواچ به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی 3 بر 2 تیم لهستان خاتمه یافت تا عدم صعود ایران به مرحله نهایی قطعی شود.

آمریکایی‌ها شروعی خوب داشتند و موفق شدند ست اول بازی را با نتیجه 25 بر 19 به‌سود خود خاتمه دهند اما لهستان میزبان این ناکامی را با پیروزی 25 بر 22 در ست دوم جبران کرد. در ست سوم بار دیگر نوبت آمریکا بود تا این بار با نتیجه 25 بر 21 شاگردان آنتیگا را شکست دهد. لهستانی‌ها با پیروزی 25 بر 20 ست چهارم را بردند تا بار دیگر کار به تساوی بکشد و بازی در ست پنجم دنبال شود. در ست پایانی لهستانی‌ها 15 بر 12 پیروز شدند و این بازی را به‌سود خود خاتمه دادند.

با این نتیجه تیم‌های آمریکا و لهستان هر کدام با 8 پیروزی صعودشان به مرحله نهایی را قطعی کردند و تیم ملی کشورمان که تنها 6 برد و یک بازی باقی‌مانده دارد رسماً از صعود باز ماند.

تیم کشورمان در آخرین بازی خود امشب (شنبه) در ورزشگاه دوازده‌هزار نفری آزادی برای دومین بار میزبان تیم روسیه است که پیروزی یا شکست تغییری در جایگاه سومی‌اش ایجاد نخواهد کرد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon