آیت‌الله موسوی جزایری: مسئولیت شکست مذاکرات در صورت زیاده‌خواهی‌های ۱+۵ به‌عهده غربی‌ها است

آیت‌الله موسوی جزایری: مسئولیت شکست مذاکرات در صورت زیاده‌خواهی‌های 1+5 به‌عهده غربی‌ها است

خبرگزاری تسنیم: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبری خطوط قرمز را ترسیم کردند و جمهوری اسلامی به‌دلیل داشتن منطق قوی از مذاکره واهمه‌ای ندارد، اگر به‌دلیل زیاده‌خواهی و بهانه گرفتن طرف غربی مذاکرات به شکست انجامید مسئولیت آن به‌عهده آنان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در خطبه‌های نمازجمعه امروز اهواز، اظهار داشت: مذاکرات هسته‌ای ایران به نقاط بسیار حساس و پیچیده‌ای رسیده است و تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران محکم و باصلابت روی حقوق ملت ایران ایستاده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: فشار روی تیم مذاکره کننده بالااست به‌گونه‌ای که می‌توان این مذاکرات را به جنگ تمام‌عیار با استکبار و قدرت‌های جهانی تشبیه کرد.

امام جمعه اهواز گفت: در شرایط سخت کنونی باید تمام گروه‌ها، جناح‌ها و ملت شریف ایران از تیم دیپلماسی هسته‌ای حمایت کنند و با اطمینان به اینکه فرزندان انقلاب از خطوط قرمز هسته‌ای ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری عبور نخواهند کرد به این تیم قوت بخشند.

وی عنوان کرد: ما همواره تأکید می‌کنیم که تنها به تیم مذاکره کننده هسته‌ای خودمان اعتماد داریم و توضیحات آنان درباره روند مذاکرات و توافقات احتمالی برای ما سند است لذا نباید تحت تأثیر جوسازی‌های رسانه‌ای 6 قدرت جهانی قرار بگیریم.

آیت الله موسوی جزایری گفت: رهبری خطوط قرمز را ترسیم کردند و جمهوری اسلامی به‌دلیل داشتن منطق قوی از مذاکره واهمه‌ای ندارد به همین دلیل اگر به‌دلیل زیاده‌خواهی و بهانه گرفتن طرف غربی مذاکرات به شکست انجامید مسئولیت آن به‌عهده آنان است.

وی با اشاره به اینکه جمعه آینده روز جهانی قدس است، تأکید کرد: همان‌گونه که امام راحل(ره) فرمودند روز قدس روز اسلام است و همگان باید در این روز با حضور حماسی دین خود را به مظلومان جهان ادا کنند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به سالروز حمله ناو آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: کسانی که ادعای پایبندی به مسائل حقوق بشری را دارند چگونه حمله به هواپیمای مسافربری انسان‌‌های بی‌گناه و از همه‌جا بی‌خبر را می‌توانند توجیه کنند؟

وی افزود: در سال 1367 تعداد 298 نفر از هموطنان بی‌گناه و مظلوم ما توسط شیطان بزرگ به شهادت رسیدند و ما هیچ‌گاه این جنایت بزرگ را از یاد نخواهیم برد.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: جنایت‌های قدرت‌های جهانی و در رأس آن آمریکا در حق ملت ایران در طول تاریخ مشهود است و به همین دلیل نمی‌توان به آنان اعتماد کرد.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به روز شهرداری‌ها گفت: از مسئولین شهرداری‌ها می‌خواهم به امکانات رفاهی مردم بیشتر توجه کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: نقش شهرداری‌ها در ایجاد محیط سالم و شاد شهر بسیار مؤثر است لذا شهرداران محترم زمینه را برای پویایی و نشاط جوانان ایجاد کنند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon