یزدانی: امیدوارم پروژه فولاد ۲۵۰ هزار تنی همدان ۲ ساله به بهره‌برداری برسد

یزدانی: امیدوارم پروژه فولاد 250 هزار تنی همدان 2 ساله به بهره‌برداری برسد

خبرگزاری تسنیم: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه پروژه فولاد ۲۵۰ هزار تنی دژپل آرین به طور قطع اجرایی می‏‌شود، گفت: مشکلات این پروژه به طور کامل حل شده و امیدواریم با حمایت همگی این پروژه در پایان ۲۴ ماه به بهره‏‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علی یزدانی شامگاه جمعه در آیین کلنگ‎زنی طرح تولید 250 هزار تن شمش فولادی در شهرک صنعتی ویان کبودراهنگ اظهار داشت: فرصت خدمت برای مدیران و ارئه خدمات بسیار کوتاه بوده و مدیران باید ارزش آن را به درستی بدانند.

وی با اشاره به اینکه تشویق بخش خصوصی برای سرمایه‏‌گذاری در استان‎های دارای پتانسیل باید در اولویت قرار گیرد، عنوان کرد: همدان یکی از استان‌هایی است که به سبب ظرفیت‎های بالای جغرافیایی، علمی و معدنی می‏‌تواند جایگاهی برای سرمایه‌‏گذاری بخش خصوصی باشد.

یزدانی با تاکید بر اینکه پروژه فولاد 250 هزار تنی دژپل آرین به طور قطع اجرایی می‏‌شود، عنوان کرد: چراکه کلنگ این پروژه برای تبلیغات به زمین نخورده و زمان حرکات شعاری و پوپولیستی به پایان رسیده و در این دولت نیز جایگاهی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ وعده‎ای در این دولت بدون عمل نمی‌‏ماند، تصریح کرد: مشکلات این پروژه به طور کامل حل شده و امیدواریم با حمایت همگی این پروژه در پایان 24 ماه به بهره‏‌برداری برسد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: اقتصاد مقاومتی مختص یک زمان و سال نیست و حرکتی مستمر است که در حمایت از سرمایه‎گذار و بخش خصوصی به عنوان یکی از الزامات آن دیده شده است.

وی با اعلام اینکه باید به توانمندی درونی در زمینه تولید نگاه کنیم، اظهار داشت: واحدهای صنعتی باید با تکیه بر توانمندی داخلی تولیداتی رقابت‌پذیر در بازارهای صادراتی را داشته باشند که این امر سبب ایجاد اشتغال پایدار نیز می‌‏شود.

رئیس هیئت مدیره فولاد 250 هزار تنی دژپل آرین همدان نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت‎های معدنی استان همدان بر تشکیل کنسرسیوم معادن سنگ‌آهن در همدان تاکید کرد و گفت: همدان ظرفیت تولید سالانه 3.5 میلیون تن فولاد را دارد که باید برای رسیدن به آن تلاش دولت و بخش خصوصی در کنار هم قرار گیرد.

مرادی با اشاره به اینکه این پروژه برای 600 نفر اشغالزایی به همراه دارد، عنوان کرد: مدیران استان همدان پشتیبانی مناسبی از این طرح داشته‌اند، به طور قطع همدلی و همکاری بین مدیران استان سبب شد تا این پروژه اجرایی شده و اشتغالزایی جوانان را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/ ی

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon