کتیرایی: چون جواب تلفن‌مان را ندادیم گفتند کادرفنی استعفا کرده است


کتیرایی: چون جواب تلفن‌مان را ندادیم گفتند کادرفنی استعفا کرده است

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم ملی کاراته گفت: به خاطر جلسه چند ساعته‌ در وزارت ورزش نتوانستیم جواب تلفن‌هایمان را بدهیم و به همین دلیل شایعه‌ای مبنی بر استعفای ما مطرح شد.

علیرضا کتیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: مشکلی در اردوی تیم ملی وجود ندارد و تمام تمرکز کادر فنی و اردونشین‌ها کسب آمادگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا است. اینکه کادرفنی قصد استعفا داشته تنها یک شایعه‌ است که به دلیل جلسه ما در وزارت ورزش و پاسخ ندادن به تلفن‌های همراهمان ساخته شده است.

وی ادامه داد: آنقدر ماجرای سه کاراته‌کای معترض را شلوغ کردند که این موضوع به مشکلی بزرگ مبدل شود. به هر صورت این داستان نیز حل شد و  سه کاراته‌کای معترض در اردوها حضور ندارند. همانطور که گفتم تمام تمرکز کادر فنی بر روی آماده‌سازی تیم ملی است. نباید وقتمان را با درگیری با حواشی تلف کنیم.

مربی تیم ملی کاراته عنوان کرد: مشکلی با مسئولان فدراسیون نداریم و از ابتدا هم مشکل‌مان با فدراسیون نبوده است. اوضاع اردوی تیم ملی خوب است و به همین ترتیب پیش خواهیم رفت.

کتیرایی درباره اینکه ظاهرا گنج‌زاده، فرخی و بابان از طریق وزارت ورزش مجدداً در حال پیگیری اعتراض‌شان هستند، گفت: هر کاری می‌خواهند انجام دهند، همانطور که گفتم نباید وقتمان را تلف کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon